Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس حوزه قضایی بخش خاوران از کوره پزخانه‌های محمودآباد و قاسم آباد بخش خاوران بازدید کرد. خبرگزاری میزان - میثم یاری، رییس حوزه قضایی بخش خاوران با هدف بررسی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی ساکنین این حوزه قضایی از کوره پزخانه‌های محمودآباد و قاسم آباد بخش خاوران بازدید کرد.

رییس حوزه قضایی بخش خاوران در این بازدید برخی از مشکلات خاص ساکنین این مناطق از جمله دسترسی به آب آشامیدنی سالم، حضور و سکونت غیرمجاز اتباع خارجی و همچنین استفاده از انشعابات غیرمجاز آب، برق، گاز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را بررسی کرد.   بیشتر بخوانید: دستورات رئیس دادگستری کرمان برای بهبود وضعیت شهرک صنعتی استان وی در جلسه‌ای با حضور مسئولان دستگاه‌های ذیربط محلی بر الزام مالکین و بهره برداران از کوره‌های فعال به تامین آب شرب سالم و سایر الزامات بهداشتی و نیز الزام شرکت شهرک‌های صنعتی خاوران بر تعیین تکلیف اراضی وسیع تحت اختیار که به صورت سکونت گاه‌های غیرمجاز اتباع خارجی تبدیل و بستر ساز ارتکاب جرایم از سوی مجرمین می‌شود تاکید و دستورات قضایی لازم را در این زمینه صادر کرد و جهت اجرا به مبادی قانونی ذیربط ابلاغ شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: حوزه قضایی خاوران کوره پزخانه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حوزه قضایی خاوران کوره پزخانه کوره پزخانه بخش خاوران حوزه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت

دریافت 11 MB

به گزارش قدس خراسان، امیر قربانپور اظهار کرد: در میز خدمت اعضای اتاق اصناف، روسای اتحادیه‌ها و دستگاه‌های مختلف که به اصناف مربوط می‌شود حضور دارند و مشکلات اصناف مطرح می‌شود.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار مشهد بیان کرد: مدیران دستگاه‌ها سعی می‌کنند توضیحات لازم را به اصناف بدهند یا همین جا موضوع مطرح می‌شود تا راه حل مناسبی پیدا شود و حرکت رو به جلو صنوف مختلف را فراهم کنیم.

دیگر خبرها

  • ورود رییس جمهور به مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲
  • فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف