Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@19:53:35 GMT

تکدی‌گری در زنجان، ممنوع

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۷۹۳۶

تکدی‌گری در زنجان، ممنوع

ایسنا/زنجان معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: باید از تکدی‌گری در استان جلوگیری شود، زیرا زنجان شهر شور و شعور حسینی بوده و  حضور این افراد زیبنده استان نیست.

خدابخش مرادی‌نافچی شامگاه دیروز (اول آذرماه) در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در رابطه با حضور متکدیان در نقاط مختلف شهر، اظهار کرد: زنجان شهر شور و شعور حسینی بوده و حضور متکدیان در نقاط مختلف این شهر زیبنده نیست، بنابراین باید از تکدی‌گری در استان جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با سکونت‌گاه‌های غیررسمی، افزود: وجود سکونت‌گاه‌های غیررسمی آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد، بنابراین باید با تشکیل ستاد بازآفرینی شهری برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و درمانی در این مناطق برنامه‌ریزی ویژه داشته باشیم.

این مسئول با تاکید بر لزوم فعال شدن دفاتر تسهیل‌گری در سکونت‌گاه‌های غیررسمی زنجان و اختصاص اعتبارات مورد نیاز به این دفاتر، تصریح کرد: طرح قرآنی در زندان‌های استان باید تقویت شود، تا زندانیان درست زندگی کردن را از این کتاب آسمانی بیاموزند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه لزوم رعایت عدالت آموزشی برای همه دانش‌آموزان استان، ادامه داد: باید از ظرفیت فرمانداران برای جذب خیرین استفاده شود تا تجهیزات آموزشی هوشمند در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار گیرد.

مرادی‌نافچی با اشاره به ناعادلانه بودن و عقب ماندن برخی از دانش‌آموزان از برنامه درسی خود، اظهار کرد: عقب ماندن این دانش‌آموزان به افق آینده تحصیلی آنان آسیب می‌زند؛ بنابراین ارگان‌های مختلف استان باید از ظرفیت نیروی انسانی خود برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند استفاده کند، زیرا نباید دانش‌آموزی به علت نبود گوشی هوشمند از تحصیل محروم شود.

وی با بیان اینکه باید زنجیره انتقال بیماری کرونا در استان را قطع کرده و ویروس منحوس کرونا را شکست دهیم، خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان باید در این زمینه تلاش کنند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بهداشت فردی و آداب تنفسی و استفاده از ماسک را در سرتیتر خبرها قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان تکدی گری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، محمود یوسفی‌فر افزود: به مناسبت هفته مشاغل و با هدف آشنایی دانش آموزان با کسب و کار همچنین کسب تجربه از حضور در بازار، غرفه صنایع دستی در محوطه آموزش شهرستان بندرانزلی امروز افتتاح و به مدت سه روزبرای بازدید عموم دایر است.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه ۲۵ غرفه دارد افزود: این غرفه‌ها شامل موارد مختلفی از محصولات منطقه و استان از جمله حصیربافی، سفال، عروسک بافی، نان محلی و انواع ترشی است که توسط خود دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم تهیه و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • ای معلم؛ دست بوسی تو کم باشد مرا ای مهربان
  • برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • روایتی از رنج دانش آموزان مازندرانی