Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد گفت: از مجموع ۱۱۴ هزار واحد صنفی این شهرستان، ۴۵ هزار کسب و کار جزو گروه شغلی یک و مشاغل ضروری و مورد نیاز مردم هستند که باید به فعالیت خود ادامه دهند.

او با بیان اینکه در برخی معابر شهر ۱۰۰ درصد اصناف غیرضروری تعطیل بودند و شیوه نامه‌ها را رعایت کردند، افزود: رمز موفقیت در هر اقدام جمعی، همکاری مردم است، اگر همه دستگا‌های اجرایی پای کار باشند، اما مردم همکاری نکنند کار نتیجه نخوهد داد، همان گونه که همراهی و پشتیبانی مردم در دوران دفاع مقدس و بلایای طبیعی منجر به موفقیت کشور در کار‌ها شد امروز نیز در مقابله با کرونا رمز موفقیت، پشتیبانی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید طرح ممنوعیت فعالیت اصناف غیرضروری در مشهد به چه میزان اجرایی شده است؟ فرماندار مشهد ادامه داد: برای توقف شیوع کرونا و ایجاد روند نزولی آن همکاری مردم مورد نیاز است و امیدواریم شاهد تغییر رنگ وضعیت قرمز مشهد به نارنجی و زرد در هفته‌های آینده باشیم.

هاشمی از اجرای صحیح منع رفت و آمد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا چهار صبح روز بعد ابراز رضایت و بیان کرد: در صورتی که برخی خودرو‌ها این محدودیت‌ها را رعایت نکنند به وسیله ۶۱۰ دوربین نظارتی و ثبت تخلف نصب شده در شهر جریمه خواهند شد.

او تصریح کرد: برخی ادارات خدماتی و اصناف مانند داروخانه‌ها و مشاغل ضروری برای تردد باید خودرو خود را به فرمانداری معرفی کنند تا با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی مشمول جریمه تردد شبانه خودرو‌ها پس از ساعت ۲۱ نشوند.

فرماندار مشهد تاکید کرد: برای تسهیل تردد شهروندان در فعالیت‌های ضروری پس از ساعت ۲۱، ساعت فعالیت اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه افزایش یافته و برای فعالیت بدون محدودیت تاکسی‌های اینترنتی نیز هماهنگی لازم صورت گرفته است.   انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی تعطیلی اصناف شیوه نامه های بهداشتی شیوع کرونا راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت تا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جاده‌های مازندران اجرا می‌شود.


محدودیت‌های ترافیکی اعلام شده:

۱. موتورسیکلت:
تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.
* تبصره: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. سواری:
الف) محور کندوان:
- محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ به شرح ذیل اعلام می‌گردد:
۱) از ساعت ۱۴ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود.
۲) از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل.
۳) از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌گردد. (شمال به جنوب)
۴) از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.
۵) تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد می‌باشد.

* تبصره: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

ب) محور هراز:
۱- در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

۳. نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی):
۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.
۲- محور هراز:
الف) تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد.
ب) تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ و ۰۷ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران