Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@08:50:02 GMT

تصادفی که رنگ قتل گرفت

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۸۱۸۹

آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۸ صبح اول شهریور گزارش تصادف مرگباری به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. در تحقیقات اولیه این‌طور به نظر می‌رسید که مرد جوان به‌نام شهاب در حال رفتن به محل کارش در خیابان سراج با خودرویی تصادف کرده و مرگش رقم خورده است.

شاهدی برای مرگ
از آنجا که راننده به‌دنبال این حادثه اقدام به فرار کرده بود تحقیقات برای شناسایی و دستگیری وی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در بررسی‌ها مشخص شد که این حادثه مرگبار شاهدی داشته و به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران تحقیق از شاهد جوان صورت گرفت. او گفت: من در حال عبور از پیاده رو بودم که مرد جوان را دیدم. او قصد عبور از عرض خیابان را داشت. خودرویی در چند متری او پارک بود، اما به محض اینکه شهاب پایش را در خیابان گذاشت، راننده خودرو را روشن کرد و با سرعت تمام به او زد و از آنجا متواری شد.

بازبینی دوربین‌ها
با اظهارات شاهد ماجرا، تیم تحقیق به دستور بازپرس مصطفی واحدی به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه رفتند. اما در دوربین‌ها مشخص نبود که راننده در حال حرکت بوده و با شهاب تصادف کرده یا اینکه با دیدن شهاب خودرو را روشن کرده و تعمدی این تصادف را رقم زده است.


تماس‌های مشکوک
در ادامه همسر شهاب نیز گفت: ما چند ماه قبل ازدواج کردیم. شوهرم در شهرداری کار می‌کرد و زندگی خوبی داشتیم. دو یا سه هفته‌ای بود که شوهرم تماس‌های مشکوک داشت. چند باری از شهاب درخصوص تماس‌های مشکوک سؤال کردم. بعد فهمیدم کسی او را تهدید می‌کند، اما مدام می‌گفت چیز خاصی نیست و درست می‌شود. وقتی این اتفاق افتاد ابتدا تصور کردیم او قربانی تصادف شده و اعضای بدن او را اهدا کردیم. اما الان احتمال می‌دهم شوهرم را کشته باشند. با شکایت خانواده شهاب تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل تصادف تصادف مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری

خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی سابق شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران منتشر شده که گفته می‌شود به قتل رسیده است.   مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.   به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.   مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد