Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوهسار رسولی‌تبار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در فصل غیرگرم، اگر مشترکان خانگی ماهانه ۸۰ کیلووات برق مصرف کنند در ردیف کم‌مصرف‌ها قرار گرفته و از مزایای برق رایگان بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه این مشترکان مشمول طرح برق امید می‌شوند، اضافه کرد: براساس این طرح، برق مشترکان کم‌مصرف رایگان محاسبه و بابت آن هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: مشترکان خانگی که از انشعاب برق استفاده کرده و به صورت فصلی و ویلایی در منطقه‌ای زندگی می‌کنند، شامل این طرح نخواهند شد.

رسولی‌تبار با بیان اینکه در فصل سرد ۲۶.۱ درصد مشترکان خانگی پرمصرف و بقیه خوش‌مصرف هستند، افزود: بهره‌مندی مشترکان از طرح برق امید، کمک بسیار خوبی است و امیدواریم با اجرای این طرح بر تعداد کم‌مصرف‌ها افزوده شود.

در حال حاضر ۶۷۲ هزار مشترک برق در کردستان از خدمات این شرکت برخوردار بوده و ضریب نفوذ برق در شهرها ۱۰۰ درصد بوده و تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار جمعیت به شبکه سراسری برق متصل هستند.

برچسب‌ها کردستان انرژی برق مصرف بهینه برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان انرژی برق مصرف بهینه برق کردستان انرژی برق مصرف بهینه برق اخبار کنکور مشترکان خانگی کم مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سخنگوی آبفای استان تهران گفت: امسال با توجه به شرایط کم بارشی‌ها و کمبود منابع آب‌های سطحی، دستگاه‌های اجرایی، براساس قانون مصوب، باید ۲۵ درصد مصرف را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، کاهش دهند.

آقای بخشی افزود: با اداره‌های دولتی توافق‌هایی شده و مدیران روابط عمومی موظف شدند ضمن انتقال این پیام به دستگاه‌های اجرایی، مصرف آب را در اداره‌ها مدیریت کنند.

سخنگوی آبفای استان تهران گفت:اداره‌ها برای کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب در مقایسه با سال گذشته که در قبوض مشخص است، باید از هدر رفت و اتلاف آب در شبکه جلوگیری و مصرف آب در حوزه‌های خدماتی و نظارتی و آبدارخانه‌ها و رستوران‌ها را کنترل کنند

آقای بخشی افزود: همچنین باید سامانه‌های تاسیساتی و سرمایشی اداره‌ها بررسی و اگر ایرادی وجود دارد ایراد برطرف شود تا با مدیریت فنی از هدر رفت و نشت آب جلوگیری شود.

سخنگوی آبفای استان تهران گفت: اگر ۱۰ درصد در مصرف آب در تهران صرفه جویی شود، حدود ۱۲۰ میلیون متر مکعب می‌شود.

دیگر خبرها

  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی
  • سالانه ۲۵ درصد تولید برق به واسطه ناترازی‌ها کم می‌شود
  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟