Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم دبیرخانه کمیته جشنواره ستاد هفته پژوهش و فناوری استان قم، طی فراخوانی ضوابط و جزئیات مربوط به انتخاب و معرفی پژوهشگران و فناوران برتر استان قم در سال 99 را اعلام کرد.

بنا بر  فراخوان یاد شده، دستگاه های اجرایی، دانشگاهها و مراکزعالی آموزشی و پژوهشی استان، می بایستی پژوهشگران و فناوران برتر خود را بر اساس شیوه نامه اجرایی مصوب کمیته استانی، انتخاب و طی نامه رسمی و حداکثر تا روز چهارشنبه 5 آذر ماه جاری مدارک، مستندات و پرسشنامه های تکمیل شده منتخبین را در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره  برگزیدگان پژوهش و فناوری مستقر در دانشگاه قم (معاونت پژوهش و فناوری) ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است پژوهشگران و فناوران برتر استان همزمان با هفته پژوهش و فناوری که 15 الی 20 آذر ماه برگزار خواهد شد معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان قم به ریاست دکتر بهرام سرمست استاندار و جانشینی حجت الاسلام دکتر دیرباز رئیس دانشگاه قم تشکیل  و در حال فعالیت می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی پژوهشگران پژوهشي پژوهشگران و فناوران برتر پژوهش و فناوری استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد

هرمزگان-جام جم انلاین- مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی از سازمان منطقه آزاد قشم به سکانداری عادل پیغامی به عنوان منطقه آزاد اول و برتر در حوزه اقتصاد تقدیر کرد. 

به گزارش  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، براساس ارزیابی عملکرد شاخص های اقتصادی سال ۱۴۰۲ حوزه های مختلف مناطق آزاد، منطقه آزاد قشم در حوزه موضوعات اقتصادی (سرمایه گذاری، تولید و صادرات) حائز رتبه اول و برتر در همایش ملی تمامی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شد.

حجت‌ الله عبدالملکی در همایش ملی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور که در مشهد مقدس در حال برگزاری است با اهدای لوح از زحمات عادل پیغامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به منظور ارتقای شاخص های اقتصادی جزیره تقدیر کرد.

 

بنابراین گزارش، افزایش صادرات و صادرات مجدد، به بیش از ۵۰۵ میلیون دلار، تراز تجاری مثبت ۳۱۳ میلیون دلاری، رشد صدور و تمدید ۲۰ درصدی مجوزهای سرمایه گذاری، رشد حجم سرمایه‌گذاری در شیلات و کشاورزی به میزان ۱۰۰ درصد، رشد ۱۱ درصدی تعداد ثبت شرکت‌ها، رشد حمل و نقل و ترانزیت به نسبت تردد خودرو و مسافر به میزان ۲۷ درصد، رشد اشتغال ۲۵ درصدی ایجاد شده در واحدهای صنعتی، عقد قرارداد تحویل ۸۰ قطعه زمین برای فعالیت‌های صنعتی از جمله مهمترین دستاوردهای اقتصادی منطقه آزاد قشم در سال گذشته است.

با برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می شود این رویکرد مطابق با شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" و با بکارگیری توان فعالان اقتصادی این جزیره ادامه یابد.

 

دیگر خبرها

  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود