Web Analytics Made Easy - Statcounter

 منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به حادثه ترافیکی صبح امروز در اصفهان اظهار داشت: ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز سرویس کارکنان پالایشگاه اصفهان در کمربندی جدید خمینی شهر – نجف آباد واژگون شده است.

او افزود: برای امدادرسانی به این حادثه تیم‌های امدادی اورژانس، هلال احمد و آتش نشانی و تیم‌های راهداری و نیرو‌های انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام ۱۲ دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به این حادثه ابراز داشت: در این حادثه ۱۴ نفر مصدوم شدند که برای انجام مراحل درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

او تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه چهار نفر از کارکنان پالایشگاه نیز جان خود را از دست دادند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مدیریت بحران پارسی خبر اورژانس واژگونی سرویس کارکنان پالایشگاه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور

سخنگوی سازمان اورژانس کشور، جزئیات حوادث مهم هفته گذشته در کشور را اعلام کرد.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات حوادث ترافیکی هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که گذشت، ۱۵۸ حادثه ترافیکی به سازمان اورژانس کشور اعلام شد که به مصدومیت ۸۳۶ نفر و کشته شدن ۵۴ نفر، انجامیده است. در این بازه زمانی، ۶۹۳ مصدوم ناشی از حوادث رانندگی نیز به مراکز درمانی منتقل شدند. همچنین ۱۴۳ نفر در محل درمان شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره استان‌هایی که در هفته گذشته دارای بیشترین حوادث ترافیکی بودند نیز گفت:‌ در استان خراسان رضوی ۱۶ حادثه با ۹۲ مصدوم و یک فوتی، استان تهران ۱۴ حادثه با ۴۷ مصدوم هفت فوتی و کرمان ۱۴ حادثه با ۸۵ مصدوم و دو فوتی رخ داده است.

وی افزود: در این بازه زمانی، پنج حادثه در حوزه حمل و نقل عمومی داشتیم که سه کشته و دو کشته برجای گذاشت. همچنین در حوزه حوادث تریلی و کامیون ها نیز ۶۸ زخمی و ۱۴ کشته اعلام شده است. در حوزه تصادفات وانت بارها نیز در این هفته، ۹۸ زخمی و چهار کشته داشتیم.

یکتاپرست گفت: ۱۰ حادثه در مورد تصادفات موتورسیکلت ها به ثبت رسید که ۲۷ نفر زخمی داشت و شش نفر نیز کشته شدند.

وی با اشاره به مهم‌ترین حادثه ترافیکی هفته گذشته افزود: پنجم اردیبهشت ماه، یک اتوبوس در اصفهان واژگون شد که ۱۱ زخمی برجای گذاشت. همچنین در هفتم اردیهشت ماه نیز سه خودرو با یکدیگر تصادف کردند که ۱۱ مجروح داشت.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در هفته گذشته، ۴۲۰ حادثه غیرترافیکی به ثبت رسید که باعث مصدومیت ۵۲۳ نفر وکشته شدن ۱۱۹ نفر شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم) دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن