Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@15:43:17 GMT

آغاز فصل جدید لیگ دسته اول از امروز با ۹بازی

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۸۴۱۲

فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال (لیگ آزادگان) از امروز (یکشنبه) با برگزاری ۹ دیدار آغاز خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم که بار دیگر به لیگ آزادگان سقوط کردند، در کنار تیم‌های شهرداری آستارا، چوکا تالش و استقلال ملاثانی که به لیگ آزادگان سقوط کردند، تیم‌هایی هستند که به رقابت‌های فصل جدید اضافه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با عملی نشدن تعهدات داماش گیلان، امتیاز لیگ یکی باشگاه کارون اروند خرمشهر به خیبر خرم آباد واگذار شد تا این تیم هم به رقابت‌های لیگ آزادگان راه یابد.

بیشتر تیم‌های حاضر در این مسابقات با چهره‌ای متفاوت در لیگ امسال حاضر خواهند شد، زیرا تغییرات زیادی در کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان تیم‌ها ایجاد شده است.

تیم‌هایی مانند شاهین شهرداری بوشهر، پارس جنوبی جم، مس کرمان، نود ارومیه و ملوان بندرانزلی تا حدود زیادی دستخوش تغییر شده اند و استخوان بندی فصل گذشته خود را از دست داده اند.

تغییرات تیم‌ها برای فصل جاری زیاد بوده و برای ارزیابی عملکرد آن‌ها باید تا چند هفته ابتدایی مسابقات صبر کرد، اما نکته حائز اهمیت درباره بازی‌های امروز این است که تمامی ۱۸ تیم حاضر در مسابقات قصد دارند با پیروزی و کسب ۳ امتیاز، نخستین گام را محکم بردارند و با روحیه‌ای خوب به استقبال بازی‌های بعدی بروند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هفته بسیج رضا ملک زاده محدودیت های کرونایی لیگ دسته اول لیگ یک تابناک ورزشی برنامه لیگ هفته بسیج رضا ملک زاده محدودیت های کرونایی لیگ آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مصطفی حیدری افزود: ۱۱ طرح جامع در شهرکرد آغاز شده که مهمترین آن طرح کمربندی جنوبی است.
شهردار شهرکرد هم در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهرستان شهرکرد آغاز شده که مرحله نخست ان خرداد به بهربرداری می‌رسد.
واحدیان افزود: کل طرح تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
کمربندی ۱۵ خرداد، کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهرستان شهرکرد از جمله تقاطع طالقانی کاشانی و کمربند غربی هم از طرح‌هایی است که امسال برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • عکسی از ۲ چهره خارجی حاضر در صحن علنی امروز مجلس ایران
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان