Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان، گفت:مقررات رفت و آمد دوهفته ای در استان همدان به صورت هوشمند کنترل می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، اسدالله ربانی مهر با اشاره به در پیش بودن دو هفته سرنوشت ساز برای کشور برای حفظ جان مردم، گفت: تمدید این شرایط سخت بستگی به رعایت پروتکل ها و همکاری مردم دارد

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات غیرضروری ممنوع و جلسات ضروری تا سقف ۱۵ نفر امکان پذیر است، گفت: مقررات رفت وآمد دوهفته ای به صورت هوشمند کنترل می شود و قانون اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت  کرونا استان همدان، تاکید کرد: همه باید کمک کنند و شرایط سخت را تحمل کرد تا از این وضعیت قرمز عبور کنیم.

وی گفت: بزرگترین خدمت به کادر بهداشت ودرمان رعایت پروتکل ها و پرهیز از دورهمی و مراسمات و میهمانی خانوادگی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا پروتکل ها ی بهداشتی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید

به گزارش "ورزش سه"، لنگله پس از پیوستن به بارسلونا نتوانست روزهای خوبی را در این تیم سپری کند و به صورت قرضی راهی تاتنهام شد تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد و همین باعث شد که بازی تحت هدایت کونته را تجربه کند.

این بازیکن که در حال حاضر هم به صورت قرضی در استون ویلا حضور دارد و در این فصل عملکرد خوبی را در این تیم نمایش گذاشته و امیدوار است که بتواند با آنها سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را به دست آورد در گفتگو با جانلوکا دی مارتزیو درباره کونته صحبت کرد.

این مدافع 28 ساله فرانسوی گفت: «شرایط در جلسات تمرینی که کونته در طول آماده‌سازی پیش فصل تدارک دیده بود بسیار دشوار بود. اما پس از آن بازه زمانی، ما احساس می‌کردیم که در حال پرواز کردن در زمین هستیم. منفعتی که از این جلسات بردیم واقعا دیوانه وار بود.

من احساس خیلی خوبی داشتم، در تمام طول فصل احساس می‌کردم که در بالاترین سطح ممکن قرار دارم. تمرین کردن تحت نظر او فوق العاده بود. من بسیار پیشرفت کردم. سبک مربیگری او را می‌توان با یک کلمه خلاصه کرد که آن کلمه هم اشتیاق است.»

دیگر خبرها

  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • کاربرد قفل کرکره برقی هوشمند
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید