Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@11:38:58 GMT

احتمال دوری ۴ تا ۶ ماهه پیکه از میادین

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۸۷۷۴

احتمال دوری ۴ تا ۶ ماهه پیکه از میادین

مدافع کهنه‌کار تیم فوتبال بارسلونا به دلیل آسیب‌دیدگی در بازی با اتلتیکومادرید، ممکن است بازی‌های زیادی را از دست بدهد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال بارسلونا در حالی شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته دهم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه متروپولیتانو با نتیجه یک - صفر مغلوب اتلتیکومادرید شد و سومین شکست فصل خود در این رقابت‌ها را تجربه کرد که دو مصدوم هم در پایان این دیدار روی دست رونالد کومان ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرارد پیکه پس از برخورد با کوریا از ناحیه زانو مصدوم شد و در دقیقه 62 جای خود را به سرجینیو دِست داد. باشگاه بارسلونا پس از این بازی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این مدافع 33 ساله از ناحیه زانوی راست دچار پیچ‌خوردگی شده و برای مشخص شدن میزان دقیق مصدومیت او باید آزمایش‌های تکمیلی انجام شود.

بیشتر بخوانید:

بدترین بارسلونای دهه اخیر؛ تیمِ بی‌برنامه بازهم باخت

در این بین نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا که به باشگاه بارسلونا نزدیک است، خبر داد با توجه به نتایج تست‌های اولیه ممکن است پیکه به عمل جراحی نیاز داشته باشد که در این صورت او را به مدت 4 تا 6 ماه به دور از میادین فوتبال نگه خواهد داشت. با این شرایط ممکن است باشگاه بارسلونا در ماه ژانویه نسبت به جذب یک مدافع اقدام کند.

همچنین باشگاه بارسلونا در تشریح وضعیت سرخی روبرتو که به دلیل مصدومیت در وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم بازی با اتلتیکومادرید از زمین بازی خارج شد، اعلام کرد که او از ناحیه کشاله ران پای راست خود آسیب دیده است. بارسلونا مدت زمان دوری مدافع 28 ساله‌اش از مستطیل سبز را هنوز اعلام نکرده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ جرارد پیکه لالیگا اتلتیکو مادرید بارسلونا باشگاه بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری

آفتاب‌‌نیوز :

محمد نادری، مدافع چپ تراکتور، در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با قدم‌های مصمم و آماده‌ای که برمی‌داشت روز سختی برای مدافع گرجستانی ذوب آهن رقم زد و او تحت تاثیر درخشش او دچار مصدومیت شد.

نادری که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد در ابتدای فصل هم در آستانه پیوستن به استقلال قرار گرفته بود، اما این اتفاق رقم نخورد و او به تراکتور تیمی که در آن به فوتبال ایران مطرح شد پیوست.

صالح حردانی مدافع ملی‌پوش تیم استقلال در تقابل با او کار سختی خواهد داشت و باید تمام تمرکز خود را روی مهار این بازیکن بگذارد و از ارسال‌های موج‌دار و نفوذ‌های ناگهانی او جلوگیری کند.

نادری در بازی‌های اخیر یک سبک خاص را دنبال می‌کند و در حال حرکت با ارسال‌های تیز به نزدیکی محوطه ۶ قدم بازیکنان تراکتور را در شرایط گلزنی قرار می‌دهد و مدافعان استقلال این نکته را قطعا در جلسه آنالیز بررسی کرده‌اند.

تراکتوری‌ها در سمت چپ خط حمله هم به احتمال فراوان از امیرحسین حسین‌زاده استفاده خواهند کرد و دو استقلالی سابق به سمت دروازه این تیم یورش خواهند برد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • دوری سرجینیو دست از میادین تا سال 2025؛ آینده نامشخص مدافع آمریکایی در پی مصدومیت
  • خبر بد برای پاری سن ژرمن: احتمال غیبت نونو مندس در تقابل با دورتموند
  • آماده باش مدیریت بحران در چند استان | خطر سیل و طوفان در کمین مردم | از کوه و دشت دوری کنید!
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • کیم مین جائه، نه فرانتس بکن باوئر!
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری