Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که رسانه‌های خبری جریان اصلی آمریکا پیش بینی کرده‌اند که جو بایدن پیروز نهایی انتخابات ریاست جمهوری شده است، ولی دونالد ترامپ هنوز حاضر به پذیرش شکست نشده و گفته است که تقلب‌های گسترده و بی سابقه‌ای در رای‌های پستی صورت گرفته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، ستاد انتخاباتی ترامپ روز شنبه اعلام کرد، به دنبال تجدیدنظر فوری در حکم یک قاضی فدرال است که شکایت مربوط به بی اعتبار بودن آرا پستی در ایالت پنسیلوانیا را رد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، ستاد انتخاباتی ترامپ پیش از این شکایتی را در ایالت پنسیلوانیا در خصوص قانون شکنی در رای های پستی مطرح کرده و خواستار بی اعتبار شدن این آرا شده بود ولی یک قاضی فدرال با اعلام اینکه استدلال های مطرح شده در این شکایت، ناروا و بی پایه و اساس بوده، با آن مخالفت کرده است.

دادگاه عالی پنسیلوانیا شکایت ترامپ درباره بروز تقلب در این ایالت را رد کرد3 وکیل دیگر ترامپ در پرونده شکایت انتخاباتی پنسیلوانیا انصراف دادند

 

رودی جولیانی وکیل ترامپ این شکایت را با هدف حذف میلیون ها رای پستی در پنسیلوانیا مطرح کرده بود.

در بیانیه مشترک رودی جولیانی و جینا الیس مشاور ارشد حقوقی ستاد انتخاباتی ترامپ آمده است: تصمیم امروز قاضی فدرال به ما کمک کرد تا راهبرد خود را برای طرح درخواست تجدیدنظر در دیوان عالی آمریکا دنبال کنیم.

متیو بران قاضی فدرال با انتشار بیانیه‌ای ضمن رد شکایت ستاد انتخاباتی ترامپ اعلام کرد: استدلال های حقوقی نادرست و مخدوش و همین طور اتهامات بی پایه و اساس بدون سند و مدرک، به دادگاه ارائه شده است. در آمریکا این نوع شکایت ها نمی تواند حتی یک رای دهنده را از حق رای محروم کند چه برسد به اینکه کل رای دهندگان در ششمین ایالت پرجمعیت آمریکا از حق رای محروم شوند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد انتخاباتی ترامپ قاضی فدرال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی که امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداالهی و محمدرضا علیمردانی در پستی مشترک از ۱۵ سال پیش خودشان منتشر کردند

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای بیلبورد چهره خونین مهران مدیری چیست؟ (+عکس) اعلام نامزدهای تلویزیونی جشن حافظ کنسرت مشترک «امین بانی» و «محمدرضا علیمردانی»

دیگر خبرها

  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • عکسی که امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداالهی و محمدرضا علیمردانی در پستی مشترک از ۱۵ سال پیش خودشان منتشر کردند
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود