Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛این رکورد در کنار رکوردهای دیگری در فولاد هرمزگان دست آمده است . میزان رکوردهای جدید کسب شده به شرح زیر است؛

۱- رکورد تولید تختال ماهیانه به میزان ۱۳۸۲۲۶ تن در آبان ماه که رکورد قبلی مربوط به شهریور ماه به میزان ۱۳۷۳۹۱ تن بوده است.

۲- رکورد تولید روزانه تختال به میزان ۶۳۱۱ تن در تاریخ 27 آبان ماه که رکورد قبلی آن در تاریخ 31 شهریور ماه به میزان  ۶۰۲۴ تن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳- رکورد روزانه تعداد ذوب ریخته گری شده به میزان ۵۱ ذوب در تاریخ ۹۹/۰۸/۲۷. رکورد قبلی  مربوط به روز پایانی شهریور ماه به  تعداد ۵۰ ذوب است.

 ۴-  رکورد تعداد ذوب ریخته گری شده ماهیانه به میزان ۱۱۷۰ ذوب که در فروردین ماه سال 97  تعداد ۱۱۵۸ ذوب کسب شد. شرکت فولاد هرمزگان این موفقیت ها را به کارکنان و تلاشگران فولاد هرمزگان تبریک می گوید.

برهمین اساس فرزاد ارزانی در پیامی کسب رکورد ماهیانه تولید تختال و کسب رکورد ماهیانه و روزانه تولید را به همکاران خود تبریک و آن را سبب غرور و سربلندی برای کارکنان دانست

ارزانی ضمن اظهار امیدواری به حرکت مستمر فولاد هرمزگان در مسیر تعالی و بهبود مستمر، بیان کرد: در آغاز هفته بسیج که یاداور شجاعت، ایثار و مقاومت ملت بزرگ ایران است و با یاری خداوند متعال و عزم راسخ فولاد مردان فولاد هرمزگان، برای دومین بار در سال جهش تولید رکوردهای های تولید را جابجا نموده و موفق شدند رکورد تولید روزانه خود را به میزان ۶۳۱۱  تن در ۲۷ آبان ماه و رکورد ماهیانه تولید را به میزان ۱۳۸۲۲۶ تن افزایش دهند که سبب غرور و‌سربلندی برای کلیه همکاران است . اینجانب این موفقیت بزرگ را به کلیه کارکنان عزیز و دیگر  ذینفعان شرکت تبریک عرض نموده و امیدوارم با یاری خداوند بزرگ و همت و تلاش هر چه بیشتر، همچنان در مسیر تعالی و بهبود مستمر گام برداریم. فرزاد ارزانی  مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان

پربیننده ترین تحلیل جامع بر آهن و فولاد ارفع ریزش بازار فلزات گرانبها همزمان با دیگر بازارهای مالی/ تاثیرپذیری بازارهای مالی از افزایش موارد ابتلا به کرونا سودآوری عظیم در سیمان تامین کاهش تقاضا در بازار فلزات گرانبها با نوسان قیمتی/ ثبات بازار در شرایط توقف معاملات پیش بینی رشد درآمد سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه با افزایش نرخ دلار

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فولاد هرمزگان تولید تختال ذوب ریخته گری سهام عدالت فولاد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید

محسن رشید فرخی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار سال گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن خرما تولید شد که ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزارتن از این میزان به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار به بازارهای هدف صادر شد.

او متوسط تولید سالانه خرما در کشور را یک میلیون و ۳۰۰ تا یک میلیون و ۴۰۰ هزارتن اعلام کرد و افزود: پتانسیل تولید یک میلیون و ۵۰۰ تا یک میلیون و ۶۰۰ هزارتن خرما هم در کشور وجود دارد، اما به دلیل کشاورزی خرده مالکی و سنتی در باغات قدیمی، میزان فعلی تولید هم مطلوب است.

رشید فرخی ادامه داد: با افزایش بهره وری در واحد سطح می توان ارزآوری و درآمد کشاورزان را ارتقا داد، اما به هیچ عنوان به دنبال افزایش سطح زیرکشت باغات نیستیم چراکه با توسعه باغات این احتمال وجود دارد که داستان پسته و خشکیدگی برخی باغات برای نخیلات تکرار شود.

رئیس انجمن ملی خرما با بیان اینکه دومین تولیدکننده خرما در دنیا هستیم، گفت:  بنابر آمار در بحث صادرات رتبه چهارم و پنجم در دنیا را دارا هستیم که براین اساس با اعمال سیاست های حمایتی و سیاست گذاری های مناسب مبنی بر اجتناب از اتخاذ تصمیمات خلق الساعه و مدیریت های جزیره ای ظرف مدت زمان ۵ سال می توان میزان ارزآوری را با افزایش ۲ برابری به ۸۰۰ میلیون دلار رساند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید