Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان در جریان امدادرسانی به مصدومان تصادف زنجیره ای چند خودرو که صبح امروز در جاده وزوان_مورچه خورت اتفاق افتاد، ۲ نفر از تکنسین های اورژانس مصدوم شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه صبح امروز (یکشنبه_۲ آذرماه) تصادف زنجیره ای چند خودرو در محور جاده ای وزوان_مورچه خورت روبروی پمپ بنزین اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور شیشه فروش اعلام کرد: بلافاصله بعد از اطلاع از وقوع این حادثه ۳ تیم اورژانس به محل اعزام شدند و نسبت به انتقال ۶ مصدوم به مراکز درمانی اقدام کردند.

وی خاطرنشان کرد: در جریان کمک رسانی به مصدومان ۲ نفر از تکنسین های اورژانس مصدوم شدند.

این حادثه ۸ مصدوم داشت

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان نیز با اشاره به وقوع این حادثه، گفت: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه ۳ کد ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

عباس عابدی با اشاره به مصدومیت ۸ نفر شامل ۷ مرد و یک زن در جریان این حادثه، گفت: دو نفر از مصدومین پرسنل ۱۱۵ هستند که یکی از همکاران از ناحیه گردن و یکی از ناحیه زانو آسیب دیده اما خوشبختانه آسیب جدی نبوده و در حال درمان هستند.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان تصریح کرد: در لحظات اولیه ای که تکنسین های اورژانس از پایگاه مورچه خورت در حال امدادرسانی در صحنه حادثه بودند و به ۳ مصدم اولیه رسیدگی می کردند، کامیونی سر خورد و واژگون شده و بار پلت های فلزی که داشته به سمت آمبولانس پرتاب می شود.

وی افزود: خوشبختانه همکار ما چند ثانیه قبل از وقوع این حادثه، آمبولانس را جا به جا می کند، در غیر این صورت ممکن بود همکاران ما و تمام مصدومان حادثه کشته شده بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حادثه تصادف تصادفات زنجيره اي آمبولانس اورژانس وقوع این حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:  ظهر امروز در محور نقده - پیرانشهر (سه راهی جلدیان)تصادف کوئیک و پژوپارس گزارش شد.

حمید محبوبی افزود: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی جلدیان پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

ویدرادامه گفت:  در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و مصدومین حادثه به مرکز درمانی اعزام شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت