Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار محمد جان محمدلو، فرمانده سپاه نظر آباد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد، گفت: برنامه‌های هفته بسیج با شعار محوری بسیج پیشروی خدمت و امیدآفرین از ۳۰ آبان به مدت یک هفته اجرا می‌شود و انجام فاز سوم رزمایش کمک مومنانه با مشارکت خیرین و کارخانجات از جمله برنامه‌های مهم هفته بسیج در شهرستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از  پخش مستقیم سخنرانی  مقام معظم رهبری(مدظله) در میادین اصلی شهر، از طریق تلویزیون شهری در پنجم آذر ماه خبر داد و  افزود: با هماهنگی آموزش و پرورش این سخنرانی به صورت مستقیم برای دانش آموزان نیز از طریق  شبکه شاد پخش خواهد شد.

سرهنگ جان محمدلو  با اشاره به اقدامات بسیجیان در راستای  محرومیت زدایی در شهرستان نظرآباد، گفت: افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی از جمله ۱۵ باب تعمیر و بازسازی منازل نیازمندان، افتتاح خانه عالم در محله ۴۰ دستگاه، افتتاح پایگاه مقاومت در روستای حاجی بیگ و اهدای جهیزیه برای نوعروسان در هفته بسیج در نظرآباد انجام می‌شود. 

وی ادای احترام و گلباران مزار شهدا توسط بسیجیان، تجلیل از منتخبین بسیج در قالب جشنواره مالک اشتر،  تجلیل از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا، تجلیل از کادر درمانی و  شهدای مدافع سلامت را از جمله برنامه های هفته بسیج در شهرستان نظرآباد برشمرد. 

 فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد برنامه‌های فرهنگی در هفته بسیج را تشریح کرد و افزود: کتاب سالار زینب که توصیف شهید احمدوادی خیل از زبان خواهر ایشان است؛ در هفته بسیج در نظرآباد رونمایی می‌شود. همچنین  برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی با موضوعات سبک زندگی ایرانی-اسلامی، مفاهیم قرآنی، سیره شهدا و موضوعات بصیرتی از جمله برنامه‌های فرهنگی هفته بسیج در نظر آباد خواهد بود. 

وی با بیان اینکه برپایی ایستگاه‌های صلواتی و توزیع ماسک رایگان در هفته بسیج در نظر آباد انجام می‌شود، از شهروندان نظر آبادی خواست تا با توجه به وضعیت قرمز کرونایی این شهرستان، با رعایت اصول بهداشتی همکاری لازم برای اجرای کامل محدودیت‌ها و کاهش شیوع بیماری را داشته باشند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه نظرآباد هفته بسیج هفته بسیج در نظر هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی و حاصل خون شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کریم علی‌نژاد، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهرستان خوی اظهار کرد: شوراها از ارکان مردم سالاری دینی و حاصل خون شهدا هستند.

وی افزود: مدیریت شهرها و روستاها به عهده شوراهاست که نمایندگان مردم هستند و در خصوص مصالح شهر و روستا تصمیم می‌گیرند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با اشاره به تسهیلات بانکی برای احداث و تعمیر و نوسازی منازل روستایی، گفت: در روستاها برای منازلی که نیاز به تعمیر یا بازسازی دارند از طرف بنیاد مسکن و بانک‌ها تسهیلات خوبی در نظر گرفته شده است و ما آماده هرگونه همکاری در راستای دریافت این تسهیلات توسط روستاییان عزیز هستیم.

علی‌نژاد نسبت به تصرف منابع طبیعی توسط عده‌ای هشدار داد و خاطرنشان کرد: منابع و مراتع از آن همه مردم هستند و شوراها دقت کنند که این منابع توسط برخی اشخاص مورد تصرف غیرقانونی قرار نگیرند.

کد خبر 748403

دیگر خبرها

  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس