Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اتلتیکو مادرید و بارسلونا برای نخستین بار در این فصل به مصاف هم رفتند و این اتلتی بود که فاتح زمین لقب گرفت تا طلسم 10 ساله را بشکند.
به گزارش آریا، اتلتیکو مادرید و بارسلونا در چارچوب هفته دهم لالیگا مقابل هم صف آرایی کردند. اتلتیکو مادرید به عنوان تیم شکست ناپذیر پا به این دیدار گذاشته بود و حریفش تیمی بود که کمی از بحران خارج شده بود و با هدف رسیدن به رتبه های بالای جدول به زمین آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم میزبان 10 سال بود که موفق به شکست بارسلونا در لالیگا نشده بود و به لطف گل کاراسکو روی اشتباه عجیب تراشتگن، به این طلسم خاتمه داد. این همچنین نخستین برد سیمئونه در لالیگا مقابل بارسلونا بود.
در دقیقه 3 حرکت دمبله با سانتر همراه شد که ضربه گریزمان به شکلی خطرناک از بالای دروازه عبور کرد.  دقیقه 5 سائول نیگز با شوت خود پاسخ حمله بارسلونا را داد که تراشتگن با واکنشی زیبا توپ را به اوت فرستاد.  دقیقه 12 و جدی ترین موقعیت بازی! حرکت ترکیبی بازیکنان اتلتیکو مادرید جواب داد و در نهایت ضربه مارکوس یورنته به تیرک دروازه بارسلونا برخورد کرد.
هرچه زمان بازی جلوتر می رود از سرعت آن کاسته می شود. هر دو تیم احتیاط را در دستور کار خود قرار داده اند. در دقیقه 41 پاس فوق العاده آلبا در محوطه جریمه به مسی رسید. ستاره آرژانتینی اما ضربه آرامی به توپ زد و اوبلاک مشکلی در مهار آن نداشت. دقیقه 3+45 و گل برای اتلتیکو مادرید! کوریا با یک پاس پشت دفاع کاراسکو را صاحب توپ کرد. در حالی که یک مدافع بارسلونا در آن ناحیه حضور داشت، تراشتگن به شکل عجیبی از دروازه بیرون آمد و دریبل خورد. کاراسکو با شوتی آرام دروازه بارسلونا را فروریخت.
در دقیقه 58 سانتر مسی با ضربه لنگلت همراه شد که اوبلاک به خوبی آن را مهار کرد. جرارد پیکه در دقیقه 62 به دلیل مصدومیت تعویض شد و جای خودش را به سرجینیو دست داد. حالا روبرتو به خط هافبک منتقل شده و دی یونگ در قلب دفاع ادامه خواهد داد. در دقیقه 89 اوبلاک در دفع توپ ضعیف ظاهر شد و توپ به بریتویت رسید که ضربه او بلوکه شد. یک دقیقه بعد شوت روبرتو به مدافعان برخورد کرد و به شکل خطرناکی راهی کرنر شد.

- شیاطین سرخ به اولین برد خانگی خود در فصل جدید لیگ برتر دست یافتند. منچستریونایتد در یک بازی سخت خانگی، تیم سرسخت اسلاون بیلیچ را شکست داد. در مسابقه ای که VAR یک پنالتی را از تیم مهمان سلب کرد، منچستریونایتد به لطف یک پنالتی تکرار شده به سه امتیاز ارزشمند این بازی دست یافت. حالا اوله گونار سولسشر و شاگردانش باید مهیای بازی وسط هفته برابر استانبول باشاک شهیر در لیگ قهرمانان اروپا شوند. وست بروم هم با این باخت در رده هجدهم جدول رده بندی باقی ماند.
منچستریونایتد 1-0 وست برومویچ؛ فرناندز (56): پس از ارسال ماتا، توپ به دست مدافع وست بروم برخورد کرد تا داور بی درنگ در سوت خود بدمد و نقطه پنالتی را نشان بدهد. ضربه اول فرناندز توسط جانستون مهار شد ولی چون این دروازه بان قبل از زدن ضربه از خط جلوتر آمده بود، داور حکم به تکرار پنالتی داد. فرناندز دوباره پنالتی را زد و جانستون با وجود تمام تلاشی که کرد، نتوانست مانع از ورود توپ به دروازه شود.

- یوونتوس با یک نمایش فوق العاده در نیمه اول، پیروزی خودش را تضمین کرد و همه بازیکنان این تیم توانستند نمایش خوبی ارائه دهند. یوونتوس در شبی که موقعیت های زیادی ساخت، با بازی درخشان کاپیتان خوان کوادرادو و البته فرصت طلبی کریستیانو رونالدو یک پیروزی شیرین مقابل کالیاری کسب کرد. در این دیدار فدریکو برناردسکی هم نمایش خوبی داشت و یک گل خوب هم زد که البته به خاطر حضور میلی متری موراتا در آفساید، گل مردود شد.
یوونتوس 1-0 کالیاری؛ کریستیانو رونالدو 38`: پاس موراتا، کریس رونالدو را صاحب موقعیت کرد و او با وجود احاطه شدن توسط چند مدافع کالیاری، با شوتی دقیق به سبک خودش، دروازه کرانیو را باز کرد.
یوونتوس 2-0 کالیاری؛ کریستیانو رونالدو 42`: روی ضربه کرنر ارسالی و تاثیر گذاری دمیرال روی توپ، کریستیانو رونالدو صاحب موقعیت شد و با وجود این که شرایط نامتعادلی داشت، توپ را به زیبایی وارد دروازه کالیاری کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا اتلتیکو مادرید منچستریونایتد یوونتوس اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو

منچستریونایتد در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس برابر شفیلدیونایتد به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه‌شب به مصاف هم رفتند.

منچستر که در ۴ هفته اخیر با سه مساوی و یک شکست از جاده برد خارج شده بود، در این بازی خانگی برای تیم قعرنشین لیگ جزیره به دنبال سه امتیاز بود و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید.

مسابقه با یک شوک برای منچستر در خانه آغاز شد و جیدن بوگل در دقیقه ۳۵، شفیلد را پیش انداخت، با این حال هری مگوایر در دقیقه ۴۲ گل تساوی یونایتد را به ثمر رساند. نیمه اول با تساوی یک - یک دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم شفیلد توسط بن بریرتون در دقیقه ۵۰، دو بر یک بار دیگر پیش افتاد. البته این پایان کار نبود و برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی گل دوم و مساوی منچستر را به ثمر رساند.

در ادامه تلاش منچستر برای پیروزی در خانه بیشتر شد و فرناندز در دقیقه ۸۱ با یک شوت دیدنی گل سوم یونایتد را وارد دروازه شفیلد کرد تا برای اولین بار در این مسابقه شیاطین سرخ دست برتر را در مسابقه داشته باشند. راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ گل چهارم منچستر را به نام خودش ثبت کرد تا خیال اریک تن‌هاخ از برد راحت شود.

در نهایت منچستریونایتد توانست با نتیجه ۴ بر ۲ شفیلدیونایتد را شکست دهد و پس از ۴ هفته رنگ پیروزی را ببیند. منچستر با این برد ۵۳ امتیازی شد و به رده ششم جدول رسید.

شفیلد هم با ۱۶ امتیاز در رده بیستم و آخر جدول باقی ماند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم