Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در اجلاس سران گروه ۲۰ که به صورت مجازی برگزار شد، حضور یافت و خواستار انجام اقدامات لازم برای تولید واکسن کرونا قبل از عزیمت خود از کاخ سفید شد.

این اجلاس با حضور دوازده تن از رهبران جهان به میزبانی عربستان برگزار شد و ترامپ از طریق اتاق کنفرانس ویدئویی کاخ سفید به این اجلاس پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در حالی در این اجلاس مجازی حضور داشت که اندکی پس از آغاز آن، شروع به انتشار پیام‌هایی در حساب توئیتری خود درباره انتخابات کرد. رئیس جمهور آمریکا دقایقی بعد کاخ سفید را برای بازدید از باشگاه گلف خود در خارج از واشنگتن دی سی ترک کرد. برنامه عمومی کاخ سفید نشان می‌دهد ترامپ قرار است در جلسه دیگری از گروه ۲۰ شرکت کند.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید گفت که ترامپ در سخنان خود با تاکید بر مقابله با بیماری کووید-۱۹ با دیگر رهبران جهان در مورد لزوم همکاری برای بازگرداندن رشد اقتصادی قوی و مشاغل گفتگو کرد.

بنا بر گزارش پولیتیکو، در این اجلاس ترامپ به دیگر رهبران گروه ۲۰ اعلام کرده است که می‌خواهد شهروندان آمریکایی اولین کسانی باشند که واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

ترامپ به طور مداوم از واگذاری نتیجه انتخابات به جو بایدن که دو هفته پیش از سوی آسوشیتدپرس و دیگر رسانه‌های خبری مهم به عنوان برنده پیش بینی شده است، خودداری می‌کند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا انتخابات آمریکا دونالد ترامپ کاخ سفید گروه ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی

آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی راس ساعت ۸ صبح شروع شد.

در گروه آزمایشی علوم تجربی ۵۰۱ هزار و ۸۱۰  داوطلب شرکت کرده اند.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰  و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود و درب حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ بسته خواهد شد.

در آزمون سراسری نوبت اول  در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • آغاز آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی
  • ۶ مرزبان ایرانی دقایقی قبل آزاد شدند
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است
  • آیت‌الله رئیسی دقایقی قبل به تهران بازگشت
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد