Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در پیامی، درگذشت مرحوم دکتر سعید راد، پدر علم رادیولوژی ایران و از پیشکسوتان این حوزه را تسلیت گفت.

متن پیام محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

امروز جامعه پزشکی ایران در سوگ یکی از یکی از اساتید پیشکسوت و مبرز خود داغدار شد.

فقدان استاد فرهیخته، جناب آقای دکتر سعید راد، پدر علم رادیولوژی ایران و عضو فرهنگستان علوم پزشکی کشور موجب تاثر و تالم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این استاد ارجمند، با قدرت تشخیص دقیق و احاطه علمی، سختی‌های این حوزه را برای دانشجویان آسان می‌کرد و در این راه منشأ خدمات فراوان برای سلامت مردم و جامعه شد.

حسن خلق، سعه صدر، دانشجوپروری و همدلی و همراهی با بیماران، تصویری از این استاد گرانقدر است که تا ابد در ذهن دانشجویان، دوستداران و مردم نقش خواهد بست.

اینجانب این ضایعه را به حضور بازماندگان، دانشجویان و جامعه پزشکی تسلیت عرض ‌می‌کنم و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال غفران الهی مسألت دارم.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، دکتر سعید راد، از بنیان‌گذاران بخش رادیولوژی و پدر علم رادیولوژی ایران، روز گذشته در سن 90 سالگی درگذشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پيام تسليت راديولوژي آذربايجان شرقي شهر تبریز دانشگاه علوم پزشکی تبریز آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در دیدار چهره به چهره رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان آذربایجان شرقی رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در برخی مناطق آذربایجان شرقی
  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی