Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:36:51 GMT

پرواز هواپیمایی آسمان به بجنورد شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۹۷۲۴

پرواز هواپیمایی آسمان به بجنورد شد

مسوول روابط عمومی فرودگاه شهدای بجنورد  به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت ورود این هواپیما به بجنورد چهار و ۴۵ دقیقه بود.

امیر سنخواستیان افزود: پرواز شرکت ایران ایر نیز امروز از تهران به بجنورد پرواز دارد که ساعت پرواز این هواپیما از تهران ۱۱ و ۵۵ دقیقه و ساعت ورود به فرودگاه بجنورد نیز ۱۳ و ۴۵ دقیقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماهان و شرکت های آسمان و ایران ایر در اسفند ۹۸ و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش استقبال از سفر، شمار زیادی از برنامه های پروازی خود را لغو کرده بودند اما در فصل پاییز و زمستان بیشتر برنامه های پروازی این فرودگاه به علت شرایط نامناسب آب و هوایی لغو می شوند.

فرودگاه مرکز استان خراسان شمالی در هفته میزبان  هشت برنامه پروازی شرکت های هواپیمایی ایران ایر، ماهان و آسمان است.

سه شرکت هواپیمایی در ۶ ماه نخست امسال ۱۹۲ پرواز از فرودگاه تهران به مقصد بجنورد انجام دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته علیرغم شیوع ویروس کرونا ۲ پرواز هم بیشتر شده است، پارسال در همین مدت ۱۹۰ پرواز در فرودگاه بجنورد انجام شده بود.

۱۲ هزار و ۲۷۲ مسافر، در این بازه زمانی از طریق پروازهای فرودگاه بجنورد جابه‌جا شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.

 شیوع ویروس کرونا باعث کاهش پروازهای خطوط هوایی به مقصد این فرودگاه شد به‌گونه‌ای که در ماه های اول شیوع این بیماری حتی هر هفته تنها یک و بعضا ۲ پرواز در مسیر تهران - بجنورد انجام می شد.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد و فاصله بجنورد، مرکز این استان تا تهران افزون بر ۷۰۰ کیلومتر و تا مشهد ۲۵۰ کیلومتر است.

فرودگاه بجنورد به عنوان فرودگاه مرز هوایی فعال است که دارای یک باند به ابعاد ۴۲۰۰ در ۴۵ متر، اپرون به ابعاد ۲۴۵ در ۱۱۸ متر، تاکسی وی عمود به ابعاد ۲۳ در ۱۲۰ متر و ساختمان ترمینال مسافری به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع و ترمینال جدید به مساحت ۴۶۰۰ مترمربع است.

استان خراسان شمالی از ابتدای مردادماه گرفتار وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار گرفته است.

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بجنورد خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بجنورد خراسان شمالی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بجنورد خراسان شمالی اخبار کنکور فرودگاه بجنورد خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)