Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر از اعزام یک تیم از کادر بسیجی درمانی این بیمارستان به استان کردستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، سید بهمن سبحانی ضمن تبریک آغاز هفته بسیج، با اعلام این خبر گفت: این تیم درمانی بسیجی در راستای کمک به کادر درمان استان کردستان و هموطنان این استان، به رغم کمبود نیرو در بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، به این استان اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی ادامه داد: اعضای این تیم هفت نفره متشکل از ۲ پزشک عمومی، یک پزشک متخصص عفونی و چهار پرستار در جهت مبارزه با بیماری کووید ۱۹ هستند که در مراکز درمانی این استان مستقر خواهند شد.  

 رییس بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه تیم اعزامی از سوی این بیمارستان، کاملا تخصصی و آماده حضور در حوادث و بلایا هستند اضافه کرد: بیمارستان فوق تخصصی نورافشار یکی از بهترین مراکز دارای پتانسیل خوب و متخصص در حوزه درمان اضطراری کشور است.

بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر بزرگترین بیمارستان توانبخشی خاورمیانه در تهران است که در این بیمارستان فوق تخصصی،  خدمات تشخیصی، خدمات درمانی پلی کلینیکی، اطفال، ارتوپدی، جراحی، تغذیه، ارولوژی، طب سوزنی، پزشکی ورزشی، گوش و حلق و بینی، زنان نیز انجام و ارائه می شود و این بیمارستان دارای بخش های مراقبت های ویژه، خدمات توانبخشی، آب درمانی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی، ارتز و پروتز و بخش های بستری نیز است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمارستان فوق تخصصی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث شهرستان سقز گفت: به دنبال تماس مبنی بر واژگونی خودرو مینی بوس در مسیر جاده سقز_ دیواندره نزدیک گردنه کریم آباد صاحب، سریعا چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

 محمد عزیز اویسی گفت:  در این حادثه اقدامات درمانی اولیه برای ۱۴ مجروح این سانحه انجام گرفت و جهت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شفا منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: مینی بوس مذکور از مبدا شهر همدان عازم شهر بانه در استان کردستان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • حماس: تیم‌های تخصصی برای شناسایی اجساد مفقودین اعزام شود
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید