Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: تردد تمام پلاک های غیر بومی در گلستان طی دو هفته آتی ممنوع است و این خودروها در صورت عبور و مرور مشمول جریمه می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس شامگاه یکم آذر در برنامه گفتگوی ویژه خبری با موضوع آغاز اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر از زحمات کادر درمانی, مردم و بسیجیان استان در رعایت شیوه نامه های بهداشتی تصریح کرد: در حال حاضر اگرچه وضعیت ابتلا و فوتی های استان نسبت به کشور بهتر است اما متاسفانه  ۵۰۰ بیمار در استان بستری هستند و تعداد فوتی های کرونایی دو رقمی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : از ۱۴ شهرستان استان چهار شهرستان گرگان , آق قلا , ترکمن و کلاله در وضعیت قرمز , شهرستان رامیان در وضعیت زرد و باقی شهرستانها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

استاندار گلستان گفت:در شهر های قرمز تجمعات و جلسات بالای ۱۵ نفر ممنوع و همچنین مساجد و مهد کودک ها تعطیل هستند.

حق شناس ادامه داد: در شهر های قرمز فعالیت گروه های شغلی ۲ و ۳ و ۴ ممنوع , در شهر های نارنجی فعالیت گروه‌های شغلی ۳ و ۴ ممنوع و در شهر های زرد فعالیت گروه شغلی ۴ ممنوع است.

وی ادامه داد: هدف از اجرای محدودیت های ترافیکی کاهش تردد است و نه اقدامی تسهیل گرانه برای تردد در شهر های قرمز در عین حال ادارات در شهرهای قرمز حداکثر مجاز به استفاده از ۳۰ درصد کارمندان هستند.

استاندار گلستان گفت: مدیر هر دستگاه می تواند شماره پلاک های مجبور به تردد در شهر های قرمز را به پلیس نیروی انتظامی اعلام کند تا این خودروها از لیست جریمه حذف شوند.

دکتر حق شناس یادآور شد:پلاک بومی حق خروج از شهرهای قرمز را ندارند و تنها بنا به اظهار مدیر دستگاه ها امکان خروج از شهرهای قرمز برای آنان وجود دارد.

وی افزود: تردد خودروهای بومی در داخل شهر بلامانع است و البته در فاصله زمانی ساعت ۹ شب تا ۴ صبح روز بعد عبور و مرور تمام خودرو ها ممنوع و مشمول جریمه خواهد شد

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: همکاری اصناف با ستاد کرونا و تعطیلی واحدهای صنفی شایسته تقدیر است و امیدواریم همراهی همگانی در این دو هفته طلایی موجب انقطاع شیوع ویروس کرونا شود.

حق شناس گفت :بیشترین عامل شیوع کرونا در ماه های اخیر دورهمی های خانوادگی, ازدحام در صف های نانوایی و مراجعات غیر ضروری به شعب بانکها بوده است که از مردم تقاضا داریم پرهیز لازم را صورت دهند تا هر چه زودتر از گسترش کرونا جلوگیری کنیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان استاندار گلستان شهر های قرمز حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد

مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمز‌ها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمز‌ها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

منبع: ایرنا

tags # مرتضی پورعلی‌گنجی ، پرسپولیس سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران