Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، حسین سلامی در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، موضوع شناسایی و برخورد با محتکران و مخلان بازار در دستور کار ویژه پلیس شهرستان جیرفت قرار گرفت و در این راستا با فعال کردن منابع اطلاعاتی عوامل پلیس امنیت عمومی ۲ انبار نگهداری لوازم خانگی شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به هماهنگی های قضایی انجام شده به منظور بازدید از انبارهای شناسایی شده، عنوان کرد: در این بازدیدها مشخص شد لوازم خانگی موجود در این انبارها به دلیل عدم ثبت در سامانه سازمان صمت مصداق بارز احتکار است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ضمن بیان این مطلب که کالاهای موجود در این انبار شامل انواع یخچال، آبگرمکن، تنورگازی، جاروبرقی، هود، بخاری و سایر اقلام بوده است، اظهار داشت: پرونده قضایی مربوطه تشکیل و انبارهای نگهداری این کالاها پلمب شده است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی دادگستری کرمان جیرفت احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی دادگستری کرمان جیرفت احتکار خبرگزاری جمهوری اسلامی دادگستری کرمان جیرفت احتکار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه