Web Analytics Made Easy - Statcounter

مینا پرنده افشار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر فرصت بی نظیر و شرایط ویژه‌ و جدیدی که برای بیمه قالیبافان در نظر گرفته شده افزود: بیش از ۲۲ هزار قالیباف در کرمان داریم که بیمه نیستند و می‌توانند از این شرایط استثنایی تا ۱۶ آذر استفاده کنند.

وی با اشاره به دستورالعملی که برای پوشش بیمه قالیبافان در قالب صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر با شرایط جدید ابلاغ شده، یادآور شد: در این طرح نزدیک به ۴۶۰ هزار قالیباف در سراسر کشور می‌توانند از مزایای بیمه برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امتیاز مهم  شرایط جدید این است که حق بیمه قالیبافان در سال اول رایگان بوده و توسط دولت پرداخت می‌شود.

جانشین معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان کرمان با بیان اینکه فعالان قالیبافی و حرفه‌های مرتبط با آن که ساکن شهرها باشند نیز می‌توانند از این طرح استفاده کنند و فقط محدود به روستاییان و عشایر نیست،  اظهار کرد: کسانی که تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرند از مزایای مستمری بازنشستگی و مستمری از کار افتادگی بهره‌مند می‌شوند.

وی تاکید کرد: همچنین  امکان جابجایی بیمه پردازی از این بیمه به بیمه‌های تامین اجتماعی، بازنشستگی کشوری، نیروی مسلح و... و بالعکس نیز وجود دارد.

پرنده افشار به قالیبافان و حرف آن که شامل رنگرزی و شستشوی نخ، چله دوانی و دارکشی قالی یا فرش، پرداخت کار قالی یا فرش، تولید فرش و قالی دستباف، خرده فروشی فرش دستباف، خرده فروشی نخ قالی ،خامه و مواد اولیه فرش دستی، تعمیر و رفوی فرش، قالی شویی، طراحی و نقشه کشی قالی، تولید تابلو فرش دستباف، خرده فروشی تابلو فرش، تولید پشتی فرشی توصیه کرد، از این فرصت طلایی  که پیش آمده استفاده کنند.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند به منظور ثبت نام حداکثر تا ۱۶ آذر ماه سال جاری به ادارات صنعت، معدن و تجارت یا  اتحادیه های فرش سراسر استان مراجعه کنند.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان صمت خبرگزاری جمهوری اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان صمت اخبار کنکور استفاده کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج لاتاری ۲۰۲۵ اعلام شد

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ام ماه می) و برندگان می‌توانند از طریق آن گرین کارت دریافت کنند.

به گزارش جماران، لاتاری یکی از راه‌هایی است که افراد می‌توانند از طریق آن گرین کارت آمریکا را برای ورود به ایالات متحده بدست آورند.

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ ام ماه می) است.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • نتایج لاتاری ۲۰۲۵ اعلام شد
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط