Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم نگهداشت شبانه روزی کارتن خواب ها در گرمخانه های پایتخت در روزهای سرد و کرونایی تاکید کرد. خبرگزاری میزان- احمد مسجدجامعی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه براساس آمارهای شهرداری تهران سال گذشته ۴۵۰ هزار نفر شب از گرمخانه های پایتخت استفاده کردند، گفت: این درحالی است که تعداد تخت ها در سال گذشته ۱۸۰۰ بوده که از این میان ۴۰۰ تخت متعلق به بانوان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی با بیان اینکه ابتکار راه اندازی گرمخانه ها به دولت اسبق برمیگردد چراکه شنیده شده بود عده ای از کارتن خوابها در خیابان به علت سرما جان باخته بودند و به همین دلیل به وزیر کشور آن دوره دستور دادند که گرمخانه ایجاد کنند،افزود: سال گذشته در یک روز بارانی به تعدادی از گرمخانه ها سرزدم و متوجه شدم که به دلیل پایان زمان اقامت از افراد کارتن خواب درخواست شده بود که مرکز را ترک کنند و این افراد حسابی خیس شده بودند در حالی که باید امسال این مشکل حل شود.   بیشتر بخوانید: جمع آوری افراد کارتن خواب در منطقه ۱۹


مسجد جامعی ادامه داد: در برخی روزهای سرد استثنائاتی وجود دارد و اجازه می دهند افراد کارتن خواب تمام روز در مرکز بمانند و به نظر می رسد باید این استثنا در این روزهای کرونایی و سرد به عنوان یک قاعده کلی اجرایی شود اما شاهد تراکم افراد در این مراکز هستیم که باید تصمیمی در این زمینه گرفته شود.


وی با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال حدود ۷۰۰ هزار نفر از خدمات گرمخانه ای استفاده کنند، افزود: باید این برخورد های کریمانه با این افراد در راستای حفظ شان انسانی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.   انتهای پیام/ برچسب ها: گرمخانه های تهران اجمد مسجدجامعی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گرمخانه های تهران کارتن خواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است

به گزارش همشهری آنلاین،این روزها قطار ملی مترو در حاشیه جنوبی تهران در حال تردد است و به نمادی از باور توانایی ایرانی‌ها تبدیل شده است. در همین باره علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفتگو با همشهری درباره آخرین وضعیت آماده سازی قطار ملی مترو اظهار داشت: قطار ملی مترو بالغ بر ۸۵ درصد داخلی سازی شده است. درحال حاضر اولین رام این قطار آماده شده است و زیربار درحال فعالیت است.
شهردار تهران ادامه داد: تمامی مجوزهای این قطار از سازمان های بین المللی مربوطه دریافت شده است و افق بسیار خوبی را در کشور متصور شده است. درحال حاضر سه رام دارای هفت واگن این قطار نیز درحال آماده سازی است و امیدواریم درسال جاری شاهد فعالیت این سه رام نیز درخطوط ریلی تهران باشیم.

کد خبر 847251 برچسب‌ها علیرضا زاکانی خبر مهم شهردارى تهران مترو

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • ببینید | تدابیر پیشگیری از خواب آلودگی بهاری
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود