Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق: فعالیت دفاتر ثبت اسناد نیز براساس بخشنامه ریاست محترم سازمان ثبت اسناد، در دو هفته محدودیت های کرونایی تا ۱۵ اذر به صورت شیفتی و زوج و فرد خواهد بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علی مظفری رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق درباره روند فعالیت دفاتر ثبت ازدواج در دوره محدودیت‌های کرونایی تا ۱۵ آذر گفت: در خصوص ثبت ازدواج در دفاتر یک پروتکل ابلاغی از وزارت بهداشت (مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا) و بخشنامه سازمان ثبت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: براساس پروتکل وزارت بهداشت باید فعالیت دفاتر ازدواج در ساعات اداری باشد و حضور بیش از ۶ نفر در دفاتر جهت ثبت ازدواج و ممنوع است همچنین هرگونه پذیرایی و وسایل پذیرایی نیز ممنوع و استفاده از ماسک الزامی می‌باشد

مظفری گفت: فعالیت دفاتر ثبت اسناد نیز براساس بخشنامه ریاست محترم سازمان ثبت اسناد، در دو هفته محدودیت‌های کرونایی تا ۱۵ اذر به صورت شیفتی و زوج و فرد خواهد بود.

او گفت: در این ایام و تا پایان زمان محدودیت‌های کرونایی، ساعات کار دفاتر از ساعت ۸ و نیم صبح تا ۲ بعدازظهر خواهد بود.

رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق با بیان اینکه در دفاتر ازدواج و طلاق ازدحام اتفاق نمی‌افتد، گفت: زوج و فردکردن موجب ازحام نخواهد شد و زوج و فرد کردن ساعات کار دفاتر برای کم کردن تردد‌ها و کاهش کارمندان و جلوگیری از تعطیلی کامل دفاتر ازدواج است.

مظفری گفت: فعایت دفاتر با اتصال به سامانه به صورت آنلاین رصد می‌شود همچنین گزارشات بازرسان کانون، سازمان ثبت و وزارت بهداشت رسیدگی می‌شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: فعالیت ، دفاتر ، ازدواج ، طلاق ، کانون سردفتران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فعالیت دفاتر ازدواج طلاق کانون سردفتران محدودیت های کرونایی کانون سردفتران ازدواج و طلاق فعالیت دفاتر دفاتر ازدواج سازمان ثبت ثبت اسناد زوج و فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس محمدیان اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شده است، ابلاغ کرد.

محمدیان با اعلام این مطلب افزود: دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی بر اساس قانون و مصوبات شورای راهبری توسعه مدیریت و در راستای ساماندهی مجوزهای این وزارتخانه تهیه و پس از تصویب، از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرا به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات ابلاغ شد.

وی گفت: بر اساس این دستورالعمل، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات موظف شده است مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را از طریق درگاه ملی صدور مجوزها و بستر الکترونیک سامانه جامع تبلیغات با هماهنگی کامل با مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور حداکثر ظرف ۲ ماه صادر کند. بدین ترتیب و بر اساس مفاد دستورالعمل ابلاغ شده، تمامی متقاضیان دریافت مجوز فعالیت تبلیغاتی می‌توانند از طریق سامانه جامع تبلیغات که به درگاه ملی مجوزها مرتبط است، درخواست مجوز ارائه دهند.

محمدیان با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر تسهیل و تسریع فرآیندهای قانونی برای متقاضیان تأسیس مراکز فرهنگی افزود: در این ارتباط، دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز هم‌راستا با سیاست‌های کلان دولت، بسترهای لازم را برای تحقق تسهیل روند صدور مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی فراهم کرده و این دستورالعمل به انجام فعالیت‌ها در چارچوب‌های تعیین شده، کمک خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی تاکید کرد: پیش از این، دستورالعمل انتشار محتوای تبلیغاتی نیز از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ و بر اساس آن، نحوه انتشار محتوای تبلیغاتی چارچوب انتشار انواع محتوا در حوزه تبلیغات را ترسیم شده است.

بدین ترتیب، تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی در چهار رسته «تبلیغات فضای مجازی»، «تبلیغات پخشی و سمعی و بصری»، «تبلیغات محیطی» و «تبلیغات چاپی» ملزم به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

کد خبر 6087981

دیگر خبرها

  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری