Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، سیدحمیدرضا برقعی را همگان به شعرهای آئینی پراحساسش می‌شناسند و در این سال‌ها او توانسته سبک جدیدی از شعرگویی و شعرخوانی را توأمان به جامعه ادبی کشور هدیه دهد. برقعی با اشعارش نمِ اشکی را که برآمده از محبت به آل الله است، بر چشمان مخاطب بزرگسال می‌نشاند. 

او از مخاطب کودک و نوجوان هم غافل نیست و در تازه‌ترین کتاب خود، مجموعه اشعاری را که برای اهل بیت(ع) و برای مخاطب کودک مناسب است به نشر شهید کاظمی سپرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشعار کودکِ برقعی همان حال و هوایی را دارند که اشعار بزرگسالش دارند با همان عیارِ شعرهای دیگر او که از همان احساس و معرفت برآمده‌اند؛ با این تفاوت که زبان کودکانه دارند. معارفی که اگر در جانِ کودک نشینند امید می‌رود تا سال‌ها همراه او باشند. 

تازه‌ترین آثار سیدحمیدرضا برقعی شاعر کتاب‌های «رقعه»، «قبله مایل به تو»، «تحیر» و «طوفان واژه‌ها» در قالب مجموعه پنج جلدی شعر کودک در قطع خشتی همزمان با روز جهانی کودک توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

 « آن سلام آشنا»، با محوریت زندگی پیامبراکرم(ص)


«دست‌های مهربان»، با محوریت زندگی امیرالمومنین(ع)


«مهربان‌تر از مادر»، با محوریت زندگی حضرت زهرا(س)


«سفره رنگین»، با محوریت زندگی امام حسن(ع)


«درآغوش پرچم»، با محوریت زندگی امام حسین(ع)

 

نشرشهید کاظمی این کتاب‌ها را با تصویرسازی مناسب کودکان و طراحی زیبا در اختیار خانواده‌های علاقه‌مند قرار داده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کتاب کودک شعر حمیدرضا برقعی مذهبی محوریت زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تلاش برای شاد کردن کودکان غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از غزه، مهدکودک سراج الاقصی در شمال نوار غزه با وجود تخریب ساختمان آن و مشکلات ناشی از تجاوز رژیم صهیونیستی، فعالیت های آموزشی و سرگرم کننده خود را، دوباره آغاز کرد.

در این هفت ماه، فعالیت های آموزشی در مهدکودک ها، مدارس و دانشگاه ها متوقف شده بود. در حالی که کودکان غزه شاهد مصیبت های جنگ، ویرانی و حملات گسترده هستند و دچار اختلالات روحی شده اند، این مهدکودک بر آغاز مجدد فعالیت های آموزشی و سرگرم کننده خود برای کودکان اصرار دارد.

 

اظهارات:
مصاحبه ها
مربی مهد کودک
کودک

دیگر خبرها

  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (17 اردیبهشت)
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • دوقلوهای اصفهانی آهنگ شیرازی منتشر کردند/داستان به روز رسانی شدن!
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (16 اردیبهشت)
  • ترسناک‌ترین فیلم جهان که کشته داده!
  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (15 اردیبهشت)