Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:31:14 GMT

۲۰۰۰ نفر در طرح قرآنی ایلاف ۲ نام‌نویسی کردند

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۱۰۸۰

۲۰۰۰ نفر در طرح قرآنی ایلاف ۲ نام‌نویسی کردند

معاون آموزش خواهران مؤسسه بیت‌الاحزان با اشاره به میزان نام‌نویسی در طرح "ایلاف۲" گفت: ۲۱۳۷ نفر در این طرح قرآنی ثبت‌نام کردند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خدیجه شاهسونی معاون آموزش خواهران مؤسسه بیت‌الاحزان از پایان یافتن مهلت نام‌نویسی دومین دوره طرح قرآنی ایلاف در شعب بیت‌الاحزان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دوره دوم طرح قرآنی ایلاف تعداد 2 هزار و 137 نفر نام‌نویسی کردند، گفت: از این تعداد، یک هزار و 524 نفر در رشته حفظ یک جزء و 851 نفر نیز در رشته حفظ سه جزء شرکت کردند.

معاون آموزش خواهران بیت‌الاحزان با بیان آمار تحلیلی از ثبت‌نام کنندگان طرح گفت: شرکت‌کنندگان این دوره از 36 شهرستان و 102 شعبه ‌بیت‌الاحزان بودند که شهرستان‌های کازرون، داراب و شیراز به ترتیب بیشترین تعداد ثبت‌نام‌کننده را به خود اختصاص دادند.

معاون آموزش خواهران بیت‌الاحزان یادآور شد: دوره دوم طرح ایلاف نیز همانند دوره اول با محوریت آموزش به‌صورت آنلاین و تلفنی برگزار می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان بهمن‌ماه به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به فراهم شدن برخی زیرساخت‌ها جهت برگزاری کلاس‌های آنلاین گفت: شعبی که تقاضای برگزاری کلاس‌‌های آنلاین دارند می‌توانند درخواست تخصیص کلاس را به معاونت آموزش مؤسسه ارائه دهند تا همکاران ما دسترسی به کلاس مجازی را جهت شعب متقاضی به صورت رایگان فعال کنند.

شاهسونی در خصوص آزمون طرح نیز گفت: تاریخ برگزاری آزمون کتبی 14 اسفند ماه به صورت آنلاین یا حضوری خواهد بود و آزمون شفاهی نیز یک هفته بعد به صورت تلفنی، آنلاین یا حضوری برگزار خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه سعی داریم ثبت نمرات تا پایان سال 1399 به اتمام برسد ابراز امیدواری کرد: در صورت همکاری شعب آمادگی داریم قرعه کشی پایانی دوره دوم را تا پیش از پایان سال انجام دهیم و شرکت‌کنندگانی که نمره قبولی را کسب می‌کنند به قید قرعه هدایای 500 هزار تا 10 میلیون ریالی دریافت خواهند کرد.

نظر آیت‌الله بهجت درباره استخاره با قرآن و تسبیح/ چه اندازه می‌توان با اتکا به استخاره عمل کرد؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرآن کریم قرآن کریم معاون آموزش خواهران بیت الاحزان طرح قرآنی نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد

جواد محجوبی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد میزان بارندگی مدت مشابه سال گذشته آبی استان را ۹۸.۷ میلیمتر و متوسط دوره آماری استان را ۸۷.۹ میلیمتر عنوان کرد و گفت: برهمین اساس بارندگی امسال استان نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد افزایش و نسبت به متوسط دوره آماری نیز ۴۳ درصد افزایش داشته است.

محجوبی در پایان با اشاره به پیش بینی بارش‌های پایان هفته جاری استان، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال آبی جاری شاهد بارش‌های مناسب و کم خسارتی در استان و دیگر مناطق کشورمان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود