Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:04:25 GMT

ترامپ تریبون رسمی توییتر را از دست می‌دهد 

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۱۲۱۹

ترامپ تریبون رسمی توییتر را از دست می‌دهد 

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ددلاین، نیک پاچیلیو سخنگوی توییتر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این شبکه اجتماعی از روز ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ (۱ بهمن ۹۹) همزمان با مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا، دسترسی به حساب‌های سازمانی کاخ سفید در توییتر را به وی انتقال می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا پس از شکست سنگین در انتخابات ۲۰۲۰ این کشور، با ادعای تقلب گسترده، خواستار بازشماری آرا در برخی ایالت‌ها شد؛ ادعایی واهی که البته راه به جایی هم نبرد.

توییتر حالا به دنبال ناکامی ترامپ در ابطال نتیجه انتخابات اخیر و با مشورت بنیاد آرشیو ملی آمریکا تصمیم گرفته حساب کاربری POTUS@ که به رئیس جمهوری قانونی آمریکا تعلق دارد را به رئیس‌جمهور جدید و دولتش تحویل دهد. در همین راستا، دسترسی به دیگر حساب‌های حکومتی چون VP، @FLOTUS@ و whitehouse@ نیز متعاقبا به دولت بایدن منتقل می‌شود.  تمام توییت‌های موجود در این حساب‌ها پیش از انتقال پاک می‌شود.

توییتر، تریبون محبوب ترامپ

توییتر تریبون محبوب دونالد ترامپ در فضای مجازی است. وی معمولا برای توییت زدن از حساب شخصی خود استفاده می‌کند که ۸۸ میلیون دنبال کننده دارد. در دولت وی، از حساب رسمی رئیس‌جمهور و دیگر حساب‌های دولتی در توییتر بیشتر برای بازنشر استفاده می‌شد.

حساب شخصی بایدن در توییتر به اندازه ترامپ فعال نیست و تاکنون در مجموع کمتر از ۷ هزار توییت برای ۱۹ هزار دنبال کننده خود ارسال کرده است.

اگرچه ترامپ از توییتر به عنوان تریبون روزانه خود برای پیام‌رسانی به دنبال‌کننده‌هایش استفاده می‌کند توییتر بارها به بسیاری از توییت‌های وی برچسب هشدار زده است.

انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا روز ۱۳ آبان برگزار شد و جو بایدن موفق شد با کسب ۳۰۶ در برابر ۲۳۲ رای دونالد ترامپ، عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا را به دست آورد.

برچسب‌ها توییتر انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ کاخ سفید ایالات متحده آمریکا جو بایدن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توییتر انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ کاخ سفید ایالات متحده آمریکا جو بایدن توییتر انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ کاخ سفید ایالات متحده آمریکا جو بایدن اخبار کنکور دونالد ترامپ رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار اردوغان و بایدن

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا، رسانه های ترکیه از لغو برنامه دیدار رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور این کشور با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.

قرار بود اردوغان برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا نهم ماه مه عازم واشنگتن شود.

وبگاه روزنامه قرار در گزارشی نوشت هر چند منابع کاخ ریاست جمهوری ترکیه لغو این برنامه را به عنوان تغییر در تاریخ اعلام کرده اند اما، آمریکا این سفر را لغو کرده است.

به نوشته روزنامه قرار کاخ سفید با انتشار مطلبی اعلام کرده بی‌صبرانه منتظر پذیرایی از جناب اردوغان هستیم اما نتوانستیم تاریخی را که مناسب دو طرف باشد، تعیین کنیم، به همین دلیل در حال حاضر دیداری مطرح نیست که اعلام کنیم.

روسای جمهور دو کشور پارسال در حاشیه اجلاس سران ناتو در لیتوانی با هم دیدار کرده بودند.

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند