Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@15:28:22 GMT

گرشا رضایی خواننده تیتراژ سریال شرم شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۱۳۰۳

گرشا رضایی خواننده تیتراژ سریال شرم شد

گرشا رضایی خواننده تیتراژ پایانی سریال «شرم» شد که از این هفته روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی پروژه، گرشا رضایی خواننده تیتراژ پایانی سریال «شرم» به تهیه کنندگی امیر مهدی پور وزیری و کارگردانی احمد کاوری شد. این سریال که آخرین حضور مرحوم سیروس گرجستانی در دنیای بازیگری و نخستین حضور ابوالفضل پورعرب در یک سریال تلویزیونی بعد از ۴ سال است، از روز سه شنبه چهارم آذر ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال «شرم» یک ملودرام اجتماعی است که با حضور بازیگرانی چون ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، اردلان شجاع کاوه، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، نیما نادری، مهرزاد جعفری، مهیار شاپوری، مرحوم سیروس گرجستانی و سیاوش طهمورث جلوی دوربین رفت.

سایر عوامل این سریال نیز عبارتند از؛ تهیه کننده: امیرمهدی پوروزیری، کارگردان: احمد کاوری، نویسنده: سعید فرهادی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: فرخ فدایی، مجری طرح: وحید معدنی، مدیر برنامه ریزی و مشاور پروژه: حسن لفافیان، تدوین: رضا کردبچه، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام پور، مدیر صداگذاری: مهدی جمشیدیان، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، مدیر تولید: داوود معدنی، عکاس: معین باقری، مشاور رسانه‌ای: علی مرادخانی.

کد خبر 456919

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سریال شرم شرم گرشا رضایی تلویزیون سریال تلویزیونی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش کاشت گیاه کلزا در طزنج


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  اقبالی با اشاره به فعالیت ترویجی روز مزرعه در زمینه گیاه استراتژیک کلزا در دهستان میانکوه از برگزاری دوره آموزش گیاه کلزا در روستای طزنج خبر داد. 

 

وی گفت: در این دوره آموزشی که با حضور محقق معین، مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و با حضور جمعی از بهره برداران برگزار شد چگونگی کشت و برداشت این گیاه در موقعیت‌های گوناگون آب و هوایی و نحوه توسعه کشت آن مطرح گردید.

 
وی افزود: سطح کاشت این گیاه در دهستان نیم هکتار و عملکرد فصل برداشت آن ۳ تن در هکتار است.

 
رئیس مرکز جهاد کشاورزی دهستان میانکوه  هدف اصلی از کاشت این گیاه تهیه روغن کلزا با هدف کاهش وابستگی کشور به واردات روغن بیان کرد زیرا دانه‌های این گیاه ۵۰ درصد روغن دارد.

دیگر خبرها

  • تکذیب مصاحبه عضو کمیته انضباطی درباره حامدی‌فر
  • تلویزیون بی‌خیال گربه‌های عیاری شد؟ بازگشت «۸۷ متر»
  • آموزش کاشت گیاه کلزا در طزنج
  • (تصاویر) حمید صفت، بازیگر سریال هفت سر اژد‌ها و مادرش
  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • حضور مسعود کیمیایی در اجرای نمایش «مرگ با طعم نسکافه»
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»