Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@20:14:05 GMT

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در جیرفت افتتاح شد 

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۱۳۴۵

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در جیرفت افتتاح شد 

 امروز ۲ آذر با حضور فرمانده سپاه ثارالله طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به صورت ویدئو کنفرانسی با فرمانداران جنوب کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲ آذر با حضور فرمانده سپاه ثارالله طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به صورت ویدئو کنفرانسی با فرمانداران جنوب کرمان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 



«حسین معروفی» در این مراسم، گفت: خدا را شاکریم که در هفته پر افتخار بسیج در این منطقه  در آئین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، اشتغالزایی بسیج مستضعفین برای مردم حضور پیدا کردیم.




 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: امروز توفیقی شد تا طرح ارزشمند شهید حاج قاسم سلیمانی که بر اساس تفاهم نامه مابین سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت منعقد شده، در این منطقه افتتاح شود.

 
 

 

 

 

 





وی بیان کرد: برای هماهنگی این طرح استانداران، فرمانداران و بقیه مسئولین مثل نیروی انتظامی، هلال احمر پای کار آمده اند و این طرح با محوریت بسیج و وزارت بهداشت اجرا می شود.

 

 

 

 






معروفی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس به شکل محله محور و یا پایگاه محور است، قریب ۲ هزار و ۳۰۰ پایگاه بسیج در استان داریم و پایگاه های ما محلات محور هستند و این طرح نیز طرحی محله محور و خانواده محور است.

 

 

 

 





فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: اصرار ما بر اجرای دقیق و صحیح این طرح است اگر ما این طرح را جدی نگیریم معلوم نیست آخر آذر وضعیت کشور ما چگونه شود.

 

 

 

 




وی ادانه داد: تاکنون دانشمندان به نتایج علمی در زمینه بیماری کرونا دست نیافته اند و اما آنچه که محرز شده مراعات و پیشگیری در این زمینه بسیار مهم است، پیشگیری و قطع این زنجیره اطلاع رسانی، توجیه و آموزش می طلبد و در صورت نیاز به قرنطینه های خانگی یکی از وظایف بسیج مراعات حال بیماران در خدمت رسانی و تامین مخارج آنها است.

 

 

 

 




معروفی بیان کرد: این طرح مردم به مردم است یعنی مردم برای کمک به خودشان باید همکاری کنند هر کجا ما شاهد مشارکت مردم بودیم در آنجا موفق شدیم و اکنون در زمینه راه اندازی نقاهتگاه ها، دانشگاه علوم پزشکی در حوزه تخصصی و بسیج در حوزه تامین نیرو و مدیریت کمک می کند.

 

 

 

 




فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: ما در کنار کادر درمان و به عنوان تکیه گاهی برای آنها هستیم و سعی داریم بار فشار را از کادر درمان کم کنیم.
 

 

 

 




وی در خاتمه تصریح کرد: فرمانده مقابله با این ویروس نظام سلامت و دانشگاه علوم پزشکی است سپاه و بسیج در کنار کادر درمان به عنوان تکیه گاهی برای آنها هستیم و سعی داریم بار فشار را از کادر درمان کم کنیم.
 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان پروژه های محرومیت زدایی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان عسلویه گفت: برای اولین بار یک شهید از شهرستان عسلویه در سال ۱۴۰۳ به‌عنوان شهید شاخص استان بوشهر معرفی شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ‌ پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان عسلویه بعد از ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران با موضوع معرفی شهید شاخص سال ۱۴۰۳ استان بوشهر گفت: سال گذشته در گفتگو با خانواده و همرزمان شهید فرهنگی قنبر قنبری توانستیم مستندات کاملی از سیره زندگی این معلم جوان را آماده و نظر مثبت کمیته معرفی شهید شاخص استان بوشهر را جلب کنیم تا برای اولین بار یک شهید از شهرستان عسلویه در سال ۱۴۰۳ به‌عنوان شهید شاخص استان بوشهر معرفی شود.

فرمانده سپاه عسلویه افزود: شهید قنبری از دانش‌آموزان شاخص این شهرستان در رشته علوم تجربی بود که در همان دوران دانش‌آموزی به فعالیت‌های فرهنگی و کتاب‌خوانی اهمیت ویژه‌ای نشان می‌داد.

وی گفت: شهید قنبر قنبری با شروع جنگ تحمیلی و از ۱۸ مهرماه ۱۳۶۳ تا چهارم دی‌ماه ۱۳۶۴ که اندکی پس از ازدواجش در عملیات کربلای ۴ در جزیره مینو آسمانی شد، بار‌ها در دفاع مقدس شرکت فعال داشت و پیکرش چهل روز بعد از شهادت به بیدخون بازگشت و در گلزار شهدا این شهر آرام گرفت.

سرهنگ‌ پاسدار تاجیک ادامه داد: چهار کمیته فرهنگی‌هنری، علمی‌پژوهشی، پشتیبانی و رسانه و فضای مجازی برای معرفی این شهید به هم‌استانی‌ها تشکیل شده است که نشست‌های جداگانه و تخصصی خواهند داشت و برنامه‌های متعددی با استفاده از ظرفیت‌های مناسبتی، یادواره‌های شهدا و رسانه‌های شهرستان و استان با هدف معرفی این معلم شهید در طول سال برگزار می‌کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه در هفته بزرگداشت مقام معلم هستیم و شهید شاخص استان بوشهر در این سال هم معلم بودند، همایش ویژه‌ای با حضور جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و همرزمان آن شهید، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بیدخون زادگاه این شهید برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه عسلویه همچنین از رونمایی تصویر این شهید شاخص در این همایش خبر داد و اظهار داشت: عسلویه ظرفیت مناسبی دارد تا این شهید و حتی شهرستان را به همه کشور معرفی کنیم و فرهنگ شهادت را به نسل نوجوان و جوان، به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان تزریق کنیم.

دیگر خبرها

  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است