Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی خادمی از اجرای طرح محله محور برای شناسایی افراد دارای علامت و ارائه خدمات به آنها خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛خادمی در جلسه هماهنگی طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه محله و خانوادهمحور ،اظهارکرد: با تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا طرح شهید سلیمانی به عنوان یکی از راهکارهای مهم برای کنترل و مهار بیماری کرونا جهت اجرا، به استان‌ها ابلاغ شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: این طرح با هماهنگی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، بسیج و هلال احمر استان اجرا می شود و در آن موضوع بیماریابی و ارائه خدمات به مردم در سطح محله ها و خانواده ها خواهد بود .

خادمی  تصریح کرد: با آغاز این طرح تمامی اعضای خانواده، فرد بیمار، افراد آسیب پذیر و دارای بیماری زمینه ای تحت نظر تیم های نظارتی و حمایتی خواهند بود .

استاندار لرستان گفت: از این پس تیم های نظارتی تمامی تحرکات در محله ها مانند برگزاری مراسم عروسی یا ترحیم را رصد خواهند کرد و در این زمینه اطلاع رسانی و تعامل را در دستور کار خود دارند .

اوبیان کرد: طرح شهید سلیمانی از امروز در استان آغاز شده و طی چند روز آینده با کسب هماهنگی های بیشتر در سطح استان اجرایی می شود .

خادمی انجام تست و بیمار یابی را در خانواده ها و محله ها از مزایای این طرح عنوان کرد و افزود: با تست گیری در محله ها دیگر نیازی به مراجعه حضوری مردم به مراکز درمانی و آزمایشگاه های شلوغ نخواهد بود و تمامی خدمات در همان محله ها ارائه می شود .

استاندار لرستان خواستار تعامل و همکاری مردم با اکیپ ها و تیم های حمایتی در سطح محله ها شد و تاکیدکرد: امیدواریم با انجام اقداماتی نظیر اطلاع رسانی، ارائه مشاوره و فرهنگ سازی شاهد بهبود سریعتر شرایط باشیم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران کرونا در لرستان طرح محله محور محله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به افراد مشهور و خانواده‌شان در زمان اجرای طرح حجاب | فیلم

کارشناس شبکه اقق درباره اجرای قانون عفاف و حجاب گفت: خانواده تان تخلف کنند از تخفیفات مجازات نمی توانید استفاده کنید!/چندثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • هشدار به افراد مشهور و خانواده‌شان در زمان اجرای طرح حجاب | فیلم