Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-03@08:48:59 GMT

کشف ۳۰۲ دستگاه ماینر و پاور در البرز

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۱۷۰۵

کشف ۳۰۲ دستگاه ماینر و پاور در البرز

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۰۲ دستگاه ماینر و پاور غیرمجاز در شهرستان البرز خبر داد و گفت: برابر اظهار نظر کارشناسان مربوطه ارزش دستگاه‌های کشف شده ۳۰ میلیارد ریال است.

سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق، مأموران انتظامی شهرستان «البرز» حین کنترل ورود و خروج خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودرو نیسان آبی رنگ مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس با افزایش سرعت خودرو اقدام به فرار کرده که پس از دقایقی در ورودی شهر «محمدیه» مأموران موفق به توقیف خودروی مذکور شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی، تعداد ۳۰۲ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) و پاور بیت کوین غیرمجاز کشف و ضبط شد.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، حاجیان ارزش دستگاه‌های کشف شده را برابر اظهار نظر کارشناسان مربوطه ۳۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

لینک کوتاه: asriran.com/003AzZ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ماینر بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پی وقوع چند فقر سرقت خودرو در این شهرستان بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
هادیان افزود: با بررسی‌های میدانی و کار دقیق اطلاعاتی ماموران انتظامی در کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی این فرماندهی در نهایت هویت ۲ عامل اصلی این سرقت‌ها شناسایی و از مخفیگاه این باند پنج دستگاه خودرو مسروقه کشف شد ومتهمان به مراجع قضایی تحویل شدند.

دیگر خبرها

  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد