Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@15:04:53 GMT

آزادسازی بخشی از اوراق مشارکت متروی تهران

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۱۷۳۰

آزادسازی بخشی از اوراق مشارکت متروی تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت اوراق مشارکت مترو گفت: ظاهراً بخشی از پول اوراق مشارکت پرداخت می‌شود و امیدواریم بتوانیم نقدینگی‌ها را در این زمینه دریافت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جلسه امروز به صورت ترکیبی از حضوری و مجازی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دولت به دلیل تعطیلی ۷۰ درصدی، هرچند دیرهنگام تشکر کردیم و از استانداران مازندران و گیلان در خواست کردیم که رستوران‌ها و فعالیت‌های تفریحی و گردشگری را تعطیل کنند و این موضوع جدی گرفته شود.

وی ادامه داد: مجدداً از دولت خواهش کردیم که با توجه به اینکه تاکنون حتی یک ریال هم به تهران کمک نشده است موضوع حمل و نقل را جدی‌تر بگیرد چون حمل‌ونقل مرکز شیوع کرونا است و اگر آن را تقویت نکنیم، مجدداً در زمستان دچار مشکلات بیشتری خواهیم شد و از فرصت پیش آمده استفاده و حداقل اوراق مشارکت که جلوی انتشار آن گرفته شده و ارزش افزوده را به شهرداری تهران برسانند و بخشی از اعتبارات مصوب ستاد کرونا را به شهرداری تهران برسانند چون شهرداری در بخش‌های مختلف دچار ضرر و زیان شده و تاکنون حتی ریالی از ستاد دریافت نکرده است.

هاشمی درباره سرانجام آزادسازی اوراق مشارکت سال ۹۸ گفت: ظاهراً بخشی از پول اوراق پرداخت می‌شود و امیدواریم بتوانیم نقدینگی‌ها را دریافت کنیم.

کد خبر 456917

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محسن هاشمی رفسنجانی شوراي شهر تهران رئیس شورای شهر تهران اوراق مشارکت مترو تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اوراق مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، به مناسبت گرامیداشت هفته‌ی شورا‌ها باحضور استاندار  از ۱۲ دهیار، ۱۲ شورا و ۹ شهردار نمونه استان درمراسم روزملی شوراها و جشنواره استانی شهریار قدردانی شد.
علی محمدی مدیرکل دفتر امور شهری وشورا‌های استانداری استان انتخاب شهرداران و شورا‌های نمونه را درسه شاخصه پاسخگویی و درگاه‌های ارتباطی با مردم، ارزیابی عملکرد و بازرسی عنوان کرد وگفت: برخی شهرداری‌ها ازجمله شهرداری شهرکرد با موفقیت درسه شاخصه به طور همزمان شهرداری برتر استان برتر شد.
زاهدی مدیرکل دفتر امورروستایی وشورا‌های استانداری استان هم تعامل دوسویه، اقدامات عمرانی و توسعه روستا‌ها دربخش‌های مختلف را از مهمترین شاخص‌های انتخاب ۱۲ دهیاری نمونه دراستان دانست.
استاندار چهارمحال وبختیاری هم ثمره تعامل شورا‌های استان با مدیران دستگاه‌های اجرایی در پیگیری حل مشکلات استان، دو سفر رئیس جمهور در ۲ سال متوالی با دستاورد‌های بزرگ درتأمین آب شرب پایدار، توسعه راه‌ها و کشت گلخانه‌ای دربخش کشاورزی دانست.
غلامعلی حیدری مشارکت مردم در سرمایه گذاری‌ها، کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع معارضات اجتماعی را مهمترین راهبرد شورا‌های شهری وروستایی برای توسعه استان درسال جاری برشمرد.
منتخب مردم شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار وکوهرنگ درمجلس دوازدهم هم مبدا توسعه را روستا دانست و گفت: می‌توان با ابتکار عمل وفرهنگ سازی مشارکت مردم بویژه روستائیان را درهمه طرح‌های توسعه‌ای کلید زد ونتیجه آن قطعاً به توسعه همه جانبه منجر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • تحقق شعار سال در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان اصفهان
  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • شهرداری و دولت اختلافی در زمینه اجرای مونوریل قم ندارند
  • تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای متروی قم