Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرید جدید سرخ ها در 77 بازی موفق شده 7 گل به ثمر برساند

محمد مهدی مهدی خانی خرید جدید پرسپولیس است که در لیگ بیستم پیراهن این تیم را می پوشد.

به گزارش طرفداری، پس از قطعی شدن محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر، مسئولان پرسپولیس برای تقویت خط حمله این تیم به دنبال پیدا کردن جانشینی مطمئن برای وی رفتند و در این راه گزینه های مختلفی برای حضور در این تیم مطرح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود، با توجه به دلایل مختلفی مانند تحت قرارداد بودن برخی مهاجمان با تیم های دیگر و کمبود بازیکنی در حد و اندازه های سرخپوشان که شرایط سختی را به پرسپولیس تحمیل کرد، در نهایت یحیی گل محمدی مجبور شد به مهدی مهدیخانی که در تیم پدیده مشهد با وی همکاری کرده اعتماد کند و پس از مذاکراتی که بین مدیران باشگاه با این بازیکن صورت گرفت، این مهاجم جوان به جمع سرخ پوشان پیوست.

سابقه مهدیخانی ابهام هایی را درباره اینکه بتواند گرهی از خط حمله پرسپولیس باز کند، به وجود آورده است. این بازیکن ۲۳ ساله در تیم های قبلی اش یعنی پدیده و واراژدین کرواسی بیشتر به عنوان هافبک کناری، بازیکن پشت مهاجم و حتی هافبک دفاعی بازی کرده و شاید یکی از دلایلی که سبب شده آمار گلزنی ضعیفی خلق کند، همین باشد. 

با در نظر گرفتن بازی های رسمی تیم ملی امید در این سال ها و دیدارهای باشگاهی مهدیخانی در طول چهار فصل اخیر در ۷۷ بازی آمار ۷ گل و ۶ پاس گل را ثبت کرده است. اگر مسابقات باشگاهی را از ملی تفکیک کنیم، به آمار ۶۹ بازی، ۷ گل و ۶ پاس گل می رسیم.

باید دید دید استراتژی گل محمدی  چه بوده که چنین بازیکنی برای تقویت خط حمله پرسپولیس جذب شده و آیا اصولاً این بازیکن که در طول سال های اخیر به ندرت در خط حمله بازی کرده، می تواند جانشین خوبی برای مهاجمانی مثل علیپور و آل کثیر باشد؟

شاید مسائل پنهان دیگری در جذب این بازیکن وجود دارد که سمیعی مدیرعامل تازه کار پرسپولیس، با همه مدعی بودنش برای انجام یک نقل و انتقالات پاک، از آن غافل شده و به دلیل محدودیت زمانی برای جذب بازیکن، فاکتورهای دیگر برای جذب یک مهره اثرگذار را نادیده گرفته است. در هر صورت آینده مشخص می کند آیا مهدیخانی همان مهره گمشده سرخپوشان در خط حمله است یا خیر. 

پرسپولیس با جدایی علیپور به عیسی آل کثیر دل خوش کرده بود اما یک حرکت نسنجیده باعث شده تا این باشگاه در جذب مهاجم به رویکردی روی بیاورد که جای سوال دارد.

منبع / فارس

 

همچنین بخوانید:

خرید جدید پرسپولیس را بهتر بشناسید | مهدی خانی، از واراژدین تا سرزمین سرخ

استوری مهدی مهدی خانی؛ سکوهای آزادی، پنج سال پیش، هوادار پرسپولیس

پرسپولیس | مجوز بازی محمدمهدی مهدی خانی صادر شد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی خانی مهدی مهدی خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی

تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با ۳ گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ را ساخت.

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آن‌هایی که قرارداد ۴ ساله دارند، اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آن‌ها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آن‌ها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد