Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@13:00:46 GMT

کمیته ملی المپیک از حل مشکل تیراندازی ناامید شد؟

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۱۸۲۸

کمیته ملی المپیک از حل مشکل تیراندازی ناامید شد؟

با خروج کمیته از مسئله پیش آمده در تیراندازی، باید منتظر تصمیمات فدراسیون برای بازگرداندن ملی‌پوشان، سرمربی و همچنین از سرگیری اردوهای تیم ملی بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در پایان مرداد ماه و پس از اتمام قرارداد الهام هاشمی سرمربی تیم تفنگ با فدراسیون تیراندازی این سرمربی به دلیل برخی مشکلات موجود حاضر به تمدید قرارداد با فدراسیون نشد و همین امر نیز باعث شد تا اردوهای این تیم تعطیل و ملی‌پوشان رشته تفنگ خانه‌نشین شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که رشته تفنگ چهار سهمیه برای حضور در المپیک توکیو کسب کرده است.

 بعد از این اتفاقات کمیته ملی المپیک برای حل مشکلات ایجاد شده در رشته تفنگ جلساتی را با مسئولین فدراسیون و الهام هاشمی برگزار کرد که در دو جلسه شخص صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک مستقیماً پیگیر حل مشکلات شد و دو جلسه نیز با حضور نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو، فرهادی‌زاد معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان و طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی برگزار شد. صالحی‌امیری برای رفع این مشکل حتی در جمع خبرنگاران گفت که کمیته ملی المپیک برای تهیه فشنگ از هیچ کمکی به فدراسیون تیراندازی دریغ نخواهد کرد.

بعد از آن قرار بود جلسه دیگری در کمیته ملی المپیک برگزار شود اما این جلسه دو بار به تعویق افتاد و در نهایت تاریخی برای برگزاری مجدد آن اعلام نشد در همان زمان نیز به نظر می‌رسید که کمیته ملی المپیک از رفع مشکلات موجود در رشته تفنگ ناامید شده و بیش از این نمی‌‌خواهد در این مسئله ورود کند چرا که تاکید مسئولین کمیته ملی المپیک همواره بر حضور مشورتی و ارشادی در کنار فدراسیون‌ها بوده و همواره تاکید دارد که در امور فنی ورود نخواهد کرد.

 آنچه کمیته ملی المپیک در ‌‌نهایت خواستار آن بود، این است که هر دو طرف در این زمان که تیراندازی نیازمند انسجام و همدلی است در کنار هم قرار گیرند و فدراسیون نیز اصلاحات لازم را برای هرچه بهتر شدن شرایط اردوها و تمرینات انجام دهد و از طرفی سرمربی تیم ملی نیز با توجه به شرایط موجود خواسته‌های خود را منطبق با شرایط فعلی مطرح کند اما در نهایت تصمیم نهایی با علی دادگر و الهام هاشمی خواهد بود.

سعیدی: 55 درصد بودجه خود را دریافت کرده‌ایم ولی صددرصد بودجه فدراسیون‌ها را می‌دهیم

 

با خروج کمیته ملی المپیک از مسئله پیش آمده در تیراندازی، باید منتظر تصمیمات فدراسیون برای بازگرداندن ملی‌پوشان و سرمربی و همچنین از سرگیری اردوهای تیم ملی بود چراکه نتیجه تاخیر در آغاز اردو‌ها و ادامه این شرایط  چیزی جز ناکامی در المپیک‌ نخواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک تیراندازی کمیته ملی المپیک تیراندازی کمیته ملی المپیک رشته تفنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتسال کشورمان آنهم با مسابقاتی دیدنی برابر حریفان آسیایی نشان از توانمندی بازیکنان و کادرفنی و فاصله تکنیکی و تاکتیکی فوتسال کشورمان با حریفان قاره ای دارد.

ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابتهای جام ملت های آسیا و صعود مقتدرانه به جام جهانی و خسته نباشید به مسئولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان عزیز، امید است فوتسالیست های کشورمان در رقابتهای جهانی نیز با درخشش خود دل مردم کشور عزیزمان را در اقصی نقاط جهان شاد کنند.

کد خبر 6091271

دیگر خبرها

  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا