Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس بعد از برتری تیمش مقابل کالیاری از فوق‌ستاره پرتغالی بیانکونری تمجید ویژه‌ای کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌‌آ پیرلو در پی برتری 2 بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل کالیاری در هفته هشتم سری A ایتالیا، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «‌DAZN» گفت: ممکن است بازیکنان در ترکیب تیم تغییر کنند اما سبک بازی ما نباید تغییری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بازی را به خصوص در نیمه اول به خوبی تحت‌کنترل داشتیم و نیاز به چنین عملکردی داشتیم تا اعتماد به نفس تیمی‌مان تقویت شود.

وی افزود: وقتی بازیکنان از بازی‌های ملی بازمی‌گردند، همیشه حفظ تمرکز در آنها کار سختی است اما ما از همان شروع بازی با روحیه خوبی به کارمان ادامه دادیم. ما بازیکنان زیادی در ترکیب‌مان داریم که می‌توانند در فاز هجومی جریان بازی را تغییر دهند اما نیاز به تعادل در بازی‌مان داریم، در غیر این صورت ممکن است به خطر بیفتیم.

سرمربی یوونتوس همچنین در تمجید از هافبک برزیلی‌اش که در این بازی درخشان ظاهر شد، اظهار داشت: این همان آرتوری بود که ما انتظارش را داشتیم. او از لالیگا به اینجا آمده که لیگی با رویکردی کاملاً متفاوت است. آرتور نیاز به زمان داشت تا خودش را در تیم جا بیندازد. او روی توپ تسلط داشته و توانایی یافتن راه‌حلی برای فرار از زیرفشار حریف را دارد.

پیرلو در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما بازیکنان باکیفیتی در تیم‌مان داریم اما این کافی نیست و به منظور تسلط داشتن بر بازی باید توپ را در زمین سریع‌تر به گردش در بیاوریم. ما باید تحت‌فشار قرار دادن حریف را از همان شروع بازی آغاز کنیم،کاری که این فصل زیاد انجام نداده‌ایم. ضروری است که تا جای ممکن توپ را هر چه سریع‌تر از حریف باز پس بگیریم و به این منظور باید حریف را به طور مداوم تحت‌فشار قرار دهیم و مالکیت توپ را در اختیار بگیریم.

اتلتیکومادرید بابت جذب دیبالا، موراتا را به یوونتوس می‌فروشد

سرمربی راه‌راه پوشان در خصوص به بازی آوردن پائولو دیبالا در مقطع پایانی بازی هم اظهار داشت: زمانی که دیبالا به لحاظ بدنی کاملاً آماده باشند، بیشتر بازی خواهد کرد. او به دلیل ویروس قدیمی‌ای که در بدنش بود، به مدت 10 روز بود که آنتی‌بیوتیک مصرف می‌کرد اما حالا حالش خوب بود و کمی پرقدرت‌تر در زمین حاضر شد.

وی همچنین در تمجید از زننده دو گل تیمش در این دیدار خاطرنشان کرد: رونالدو یک حرفه‌ای تمام‌عیار است و همانطور که همه ما می‌دانیم او الگویی برای اطرافیانش چه در جریان مسابقات و چه در تمرینات است. تنها توصیه‌ای که می‌توانم به او بکنم این است که با همین روند به کارش ادامه بدهد.

یوونتوس با این برد 16 امتیازی شد و خود را به رده دوم جدول رده‌بندی سری A رساند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کالیاری سری A آندره آ پیرلو کریستیانو رونالدو یوونتوس کالیاری سری A آندره آ پیرلو کریستیانو رونالدو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین، امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۱ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است.

هشدار موسسه استاندارد در خصوص فروش طلای کم عیار | با این روش از مصنوعات طلا استعلام بگیرید

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۹۵۰ تومان و سکه یک‌ گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۹۵۰
سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۵۲۱ هزار

کد خبر 846948 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!