Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان در پی رحلت آیت‌الله سید یحیی جعفری در پیام مشترکی یکشنبه و دوشنبه دوم و سوم آذر ماه ۹۹ را در کرمان عزای عمومی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و دکتر علی زینی وند استاندار کرمان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون ارتحال عالم جلیل القدر و متقی، حضرت آیت‌الله سید یحیی جعفری موجب تأسف و تالم بسیار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقدان این عالم گرانمایه که سالیان پربرکت عمر شریفشان در اکتساب علم و تقوا و ورع و خدمت به اسلام و انقلاب و حوزه‌های علمیه صرف شد مصیبتی جبران‌ناپذیر است. سالهای متمادی حضور حضرت آیت‌الله سید یحیی جعفری در مقام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و رئیس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه استان، منشأ خدمات، برکات و وحدت برای مردم مؤمن و خداجوی استان کرمان بود.

ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به آستان مقدس حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، مدظله العالی، بیت مکرم، حوزه‌های علمیه، مردم استان کرمان و عموم علاقه مندان به ایشان، علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن فقید سعید از درگاه خداوند سبحان مسئلت نموده، یکشنبه و دوشنبه دوم و سوم آذر ماه را در راستای تجلیل و تکریم آن عالم گرانقدر در استان کرمان عزای عمومی اعلام می نمائیم.

حسن علیدادی سلیمانی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علی زینی وند

استاندار کرمان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیت الله سیدیحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان روز سه‌شنبه در این حکم، آورده است: در گام دوم انقلاب اسلامی باید در چارچوب «نظریه‌ نظام انقلابی» و با «تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی» به‌سوی تحقق آرمان «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» گام‌های مهمی برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در این حکم با اشاره به تجارب ارزنده حجت‌الاسلام عبدالرضا شادکام، اهم وظایف دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی را پیگیری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) در حوزه‌های مختلف در استان هرمزگان و ارائه گزارش مستمر، فعال‌سازی و سازماندهی جریان جوان مطالبه‌گری استان هرمزگان، شناسایی و حمایت از جریان نخبگانی استان هرمزگان، پیگیری تحقق سند مهندسی فرهنگی استان هرمزگان، تقویت و ترویج فرهنگ و گفتمان اقتصاد دریا محور و پشتیبانی از جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی استان هرمزگان عنوان و تاکید کرد: لزوم همراهی و همکاری تمامی ادارات، دستگاه‌ها و مجموعه‌های مستقر در استان هرمزگان با این قرارگاه مورد تاکید و انتظار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده همچنین تصریح کرده است که امیدواریم با توکل به خداوند متعال و با رویکرد تحول‌گرایی، شاهد رقم خوردن فصل جدیدی از تحول در این استان باشیم.

حجت‌الاسلام عبدالرضا شادکام سوابقی همچون معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امام جمعه بندرعباس و مشاور مدیرعامل منطقه آزاد قشم را در کارنامه خود دارد، وی با حفظ سمت معاونت فرهنگی نماینده ولی فقیه در هرمزگان به عنوان دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در این استان منصوب شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • دوره شیخ صدوق دوره انتقال از عصر حضور ائمه (ع) به دوره غیبت
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند