Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلامتی در جامعه از جایگاه بالایی برخوردار است تا آنجا که امام رضا(ع)در پاسخ درخواست جمعی از شیعیان در صدر دستورالعمل های خود فرمودند از خداوند درخواست سلامتی و عافیت کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان حجت الاسلام اصغر عسکری یکشنبه ( 2 آذر ) در اولین جلسه هماهنگی قرارگاه عملیاتی طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی ستاد مقابله با کرونای شهرستان رفسنجان رحلت آیت الله سید یحیی جعفری را تسلیت گفت و ضمن تبریک هفته بسیج و میلاد امام عسکری(ع) بیان کرد:  سلامتی در جامعه از جایگاه بالایی برخوردار است؛ جمعی از شیعیان به امام رضا (ع) نامه نوشتند و از ایشان به عنوان امام  و حجت الهی دستورالعملی برای زندگی خواستند، عجیب است که حضرت در صدر دستورالعمل های خود برای شیعیان فرمودند از خداوند درخواست سلامتی کنید و این نشان می دهد که عافیت و سلامتی ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: در تعقیبات نمازهای واجب هم ائمه اطهار (ع) افراد را به خواندن دعاهایی که مهمترین آن ها درخواست سلامتی از خداوند است تشویق و فرمودند که از خدا درخواست عافیت و سلامتی کنید و صبح و شب خود را با درخواست سلامتی جسم و روح از خدا سپری کنید.

 

 

 

وی تصریح کرد: از طرفی دعا در طول عمل، ممکن می شود یعنی ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی از خداوند سلامتی بخواهیم و برای این سرمایه بزرگ سلامتی هر چه هزینه کنیم کم است و نباید بگوییم اسراف است حتی رهبری هم  از صندوق ذخیره ارزی اجازه دادند که در این راستا کمک شود.

 

 

 

حجت الاسلام عسکری ادامه داد: طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی ستاد مقابله با کرونای شهرستان جنبه باززدارندگی دارد و برای اجرای این طرح دو کار باید انجام شود فرهنگسازی و عمل؛ لذا بنا به اعلام وضعیت بیماری مبنی بر اینکه بیشتر بستری ها به دلیل دورهمی ها، عروسی ها و تجمعات بوده است؛ این باید به اطلاع مردم برسد تا از دورهمی های خانوادگی پرهیز شود.

 

 

 

وی ادامه داد: نکته دیگر؛ عمل کردن است مسئولان خود باید در اجرای برنامه ها طوری عمل کنند که مردم آن ها را الگو قرار دهند، مقام معظم  رهبری هم در محرم برای امام حسین (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی عزاداری کردند و این پیام دارد که مسئولین اجرایی در این زمینه ثابت قدم باشند و عمل کنند.

 

 

 

حجت الاسلام عسکری گفت: اعمال جریمه برای میلیونرها و میلیاردرها معنی ندارد آن ها به وجود کرونا اهمیتی نمی دهند و بی تفاوت هستند، آن ها با تردد ها و حضور در جمع  انگار روی مین هستند آن آقایی که پول دارد اگر مبتلا شود چندین نفر را هم گرفتار و بیمار می کند کادر درمان هم گرفتار می شوند که اینجا می طلبد با اجرای حاکمیت و قدرت جلوی این افراد خاطی گرفته شود و به هیچ عنوان اجازه ندهند که با پرداخت جریمه تخلف کنند یا مغازه هایی هستند که شلوغی در  آن ها موج می زند باید جلوی فعالیت این مغازه ها هم با اجرای حاکمیتی گرفته شود و به آن ها تذکر داد که به تعداد کمی آن هم با اجرای پروتکل های بهداشتی خدمات دهند؛ در نانوایی ها و داروخانه ها تجمعات زیاد است که باید کنترل و اعمال  حاکمیت شود تا جلوی سرایت و شیوع ویروس گرفته شود.

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرماندار رفسنجان حاکمیت امام جمعه رفسنجان رفسنجان قدرت درخواست سلامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز
  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • رسیدگی به تخلفات در نمایش‌خانگی به ساترا واگذار شد
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • امام صادق(ع) نهضت علمی بزرگی را در جهان اسلام پی‌ریخت
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون