Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 آرش برهانی در خصوص اتفاقات دیدار استقلال و فولاد که منجر به شکست آبی پوشان شد اظهار داشت: همانطور که می دانید من در این دیدار فقط 15 دقیقه روی نیمکت بودم و بعد از آن به درخواست ناظر بازی راهی رختکن شدم. اگر بخواهم صادقانه حرف بزنم در همان مدت اتفاقات و صحنه های خوبی را در کنار زمین شاهد نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فوتبال تمام می شود و صحنه های قشنگش می ماند ولی به نظرم در این بازی در حق آقای محمود فکری اجحاف شد. بارها شنیدم که آقای فکری و مظلومی بازیکنان تیم را آرام کرده و گفتند پاسخی به اظهارات نیمکت نشینان حریف ندهید. ظاهرا در آنجا برخی ها به صورت چراغ خاموش از الفاظی استفاده می کردند که قشنگ نبود.

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه مدیرعامل فولاد اعلام کره برخی رفتارها اخلاقی نبود عنوان کرد: اخلاقیات در یک بازی و دو بازی و با یک اتفاق سنجیده نمی شود. در دراز مدت مشخص می شود چه کسانی اخلاقیات را رعایت کرده و به اخلاق مداری پایبند هستند. استقلال بازی را باخت و آقای فکری مسئولیت باخت را بر عهده گرفت ولی این کار درست نیست حالا که تیمی برنده شده همه چیز را به نفع خودش تمام کند.

برهانی یادآور شد: من حرکاتی از یک سری افراد که آنها را نمی شناختم دیدم که حتی یک درصد اخلاق هم در آن دیده نمی شد. وقتی این اتفاقات افتاده نباید مدعی شد که برنده بازی و اخلاق شده اند. همه می دانند استقلال برای من از همه چیز مهم تر است، شب بازی با فولاد خوزستان یاد برخی روزهای سختی که برای تیم بازی می کردم افتادم، حالا هم خودم را کنار هواداران می دانم و از آنها عذرخواهی می کنم.

 

وی تاکید کرد: محمود فکری کسی است که 14 سال در استقلال بازی کرده و بالا و پایین این تیم را دیده است. او از روزی که به استقلال آمد سعی کرد بدون سر و صدا شخصیت تیمی استقلال را به شکلی در بیاورد که همه برایش بجنگند اما نباید با جوسازی رسانه ای عملکرد یک نفر را راحت زیر سوال برد.

مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: تازه 2 هفته از مسابقات گذشته و جدول بازی ها کاذب است. استقلال از هفته اول خودش را به عنوان یک مدعی نشان داده و فولاد هم تیمی نیست که دیگر مدعیان از او به راحتی امتیاز بگیرند. آنها پرمهره ترین تیم لیگ برتر هستند و در اهواز وقتی میزبان هستند کار را برای هر تیمی سخت می کنند. هم بازیکنان درون زمین آنها و هم به نوعی نیمکت آنها پرتحرک نشان دادند و همین موضوع و رفتارها کار رقبا را سخت می کند پس نباید فکر کرد استقلال بازی راحتی را واگذار کرده است.

برهانی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید استقلال امسال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و هواداران هم متوجه می شوند فکری چه نظم و انضباط و اصولی را برای تیم در نظر گرفته است. فوتبال برد و باخت دارد و این بار روی بدش را به ما نشان داد اما در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد و مطمئن باشید در هفته های آینده تیمی خوب و در خور نام هواداران به میدان خواهد رفت.

مربی تیم استقلال در خصوص عدم استفاده از دیاباته از ابتدای بازی با فولاد و اینکه فکری او را در اختیار باشگاه قرار داده است عنوان کرد: این بازیکن در یکی از مهمترین تمرینات تاکتیکی هفته گذشته با تیم تمرین کرد و درد داشت.یادتان باشد هیچ مربی دوست ندارد بازیکن آماده اش را بازی ندهد. دیاباته بازیکن با کیفیتی است و مطمئنا وقتی آماده باشد از او استفاده می شود. اگر مربی از بازیکنی که از نظر بدنی در شرایط صد در صد نیست استفاده کند ممکن است باعث مصدومیت و دوری چند هفته ای همان بازیکن شود.

برهانی خاطرنشان کرد: این تصمیم سرمربی تیم است که این بازیکن بنا بر دلایلی در تمرینات شرکت نکند. خیلی ها از مسائل درون تیم خبر ندارند و نمی دانند چه مسائلی رخ می دهد. فقط می توانم بگویم آقای فکری بدون دلیل این کار را نکرده و منافع تیمی، هواداران، بازیکنان و .... را در نظر گرفته است. مطمئنا اگر این بازیکن شرایط و قواعد درون تیم را رعایت کند با مجوز آقای فکری به تمرینات باز خواهد گشت.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محمود فکری استقلال فولاد خوزستان استقلال دیاباته استقلال آرش برهانی فولاد خوزستان محمود فکری آقای فکری مربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده و مستقیم با حواشی دو ال‌کلاسیکوی ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، هفته مهم لیگ برتر ایران در حالی فرا رسیده که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان خواهد بود و استقلال در فاصله 700 کیلومتری به مصاف تراکتور خواهد رفت. نقطه مشترک این دو بازی، حضور تماشاگران پرتعداد این دو تیم خواهد بود که احتمالا همه چیز را تحت‌تاثیر خود قرار خواهد داد.

اولین بازی بین تیم‌های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار برگزار می‌شود و حدود دو ساعت بعد، پرسپولیس با اطلاع از نتیجه بازی استقلال رودرروی سپاهان قرار می‌گیرد تا شاید سرانجام جایگاه استقلال را در صدر جدول بگیرد. در بازی رفت البته استقلال سه امتیاز را کسب کرد اما پرسپولیس با باخت از زمین نقش جهان خارج شد.

در فاصله چند ساعت تا شروع این دو بازی، خبرنگاران ما از تهران و تبریز آماده پوشش این روز حساس می‌شوند که احتمالا حواشی آن تا پایان شب ادامه خواهد داشت. با ما همراه باشید:

پوشش زنده خبری 12 اردیبهشت 1403 ساعت 13:35

باشگاه سپاهان این بار بدون حواشی و جنجال، پوستری کاملا غیرفوتبالی و فرهنگی را برای بازی پرسپولیس برگزیده است.

12 اردیبهشت 1403 ساعت 13:33

با وجود مصدومیت، علیرضا بیرانوند تمام تلاش خود را کرده تا به بازی حساس با سپاهان برسد.

12 اردیبهشت 1403 ساعت 13:32

با توجه به نقش مهم و کلیدی امید عالیشاه، علی‌رغم اینکه او به تازگی از بند مصدومیت رها شده، احتمالا اوسمار او را از ابتدا به زمین می‌فرستد تا بار دیگر خط حمله سرخ‌ها با امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر شکل بگیرد.

12 اردیبهشت 1403 ساعت 13:31

بنا بر اطلاعات شب گذشته خبرنگار ما، تنها شش‌هزار بلیت اینترنتی برای دیدار تراکتور - استقلال به فروش رفته بود.

12 اردیبهشت 1403 ساعت 13:31

تصاویر ارسالی از ورزشگاه یادگار امام حاکی از آن است که هنوز سکوهای بسیار زیادی در ورزشگاه خالی است و تعداد انگشت‌شماری به استادیوم رفته‌اند.

12 اردیبهشت 1403 ساعت 13:24

باشگاه استقلال با انتشار تصویری از خالدآبادی برای پوستر روز بازی، به استقبال دیدار حساس با تراکتور رفته است.

12 اردیبهشت 1403 ساعت 13:22

باشگاه تراکتور با این تصویر به نوعی از هواداران خود درخواست کرده تا در بازی با استقلال حضور حداکثری در ورزشگاه داشته باشند.

12 اردیبهشت 1403 ساعت 13:21

باشگاه پرسپولیس برای پوستر بازی با سپاهان تصویری بزرگ از اوسمار را انتخاب کرده و شش بازیکن این تیم نیز در کنارش دیده می‌شوند.

12 اردیبهشت 1403 ساعت 13:21

ترکیب احتمالی پرسپولیس: 

علیرضا بیرانوند | گئورگی گولسیانی | محمدحسین کنعانی‌زادگان | عبدالکریم حسن | وحدت حنانوف | مسعود ریگی | سروش رفیعی | محمد خدابنده‌لو | مهدی ترابی | اوستون اورونوف | عیسی آل‌کثیر.

12 اردیبهشت 1403 ساعت 13:19

ترکیب احتمالی سپاهان برابر پرسپولیس:
پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضاییان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، کاوه رضایی، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

مشاهده بیشتر

دیگر خبرها

  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • زنده و مستقیم با حواشی دو ال‌کلاسیکوی ایرانی
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام