Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس اتاق اصناف اسدآباد گفت: در جلسه ستاد کرونای اسدآباد با درخواست اتاق اصناف شهرستان واحدهای صنفی گروه ۲ و ۳ از دادن عوارض سالیانه شهرداری و مالیات سال ۹۹ معاف شدند.

موسی رضا غفاریان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این درخواست به تصویب و تایید اعضا رسید، اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها همزمان با سراسر کشور در اسدآباد و تعطیلی گروهای شغلی ۲ و ۳و ۴ در شهرستان، از روز گذشته  از تمامی واحدهای صنفی شهرستان اسدآباد بازدید به عمل آمده که در این بازدیدها خوشبختانه گروهای فوق همگی تعطیل بوده و همکاری لازم را با ستاد کرونای شهرستان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد دارای ۳۱۰۰ واحد صنفی در قالب ۱۷ اتحادیه است، افزود: در حال حاضر گروه شغلی ۱ در سطح شهرستان فعالیت دارند که از شهروندان در خواست می شود در صورت مراجعه به هر یک از این واحدهای صنفی حتماً برای دریافت خدمات و حفظ سلامت خود و دیگران از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند در غیر این صورت واحدهای صنفی از ارائه خدمات به مشتریان بدون ماسک معذور خواهند بود.

رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران در ادامه با بیان اینکه سه میلیون واحد صنفی در سطح کشور دارای فعالیت بوده که بیماری کرونا به ۸۰ درصد از اصناف آسیب وارد کرد، یادآور شد: در حال حاضر ۸۳۰۰ اتحادیه صنفی با ۱۸۵۰ رسته سغلی در سطح کشور وجود دارد که در زمان شیوع کروناویروس برخی از واحدهای صنفی سطح کشور مانند تالارها و رستوران ها به صورت صددرصدی دچار آسیب و ضرر زیان اقتصادی شدند.

غفاریان همچنین با اشاره به فعالیت بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی در رسته های مختلف در استان همدان یادآور شد: امیدواریم با تمکین مردم و بازاریان در همکاری با اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها شاهد بازگشت وضعیت به شرایط پایدار و عادی در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اصناف واحدهای صنفی اتاق اصناف کروناویروس همه باهم علیه کرونا واحدهای صنفی سطح کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ادامه روند نظارت دقیق بر بازار گفت: در راستای مشارکت هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی براساس دستور رییس‌جمهور، تفاهمنامه‌ای بین معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان با اتاق اصناف ایران منعقد شده است.

فضل‌الله رحمتی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، نظارت بر سطوح تولید و عمده‌فروشی با مجموعه جهادکشاورزی، انبارها و شرکت‌های پخش با مجموعه اداره کل صمت وعرضه و خرده‌فروشی‌ها با اتاق اصناف است.

وی اضافه کرد: همچنین برای دریافت هرچه بهتر گزارش‌های مردمی و تقویت روند رسیدگی‌ها نیز طرح ناظران افتخاری در دستورکار سازمان حمایت از مصرف‌کننده قراردارد.

به گفته رحمتی، در این ارتباط افراد داوطلب می‌توانند به سامانه سازمان از مصرف‌کنندگان وارد و اقدام به ثبت‌نام کنند و هر جایی که گران‌فروشی و تخلفی مشاهده کردند می‌توانند مختصات جغرافیایی واحد صنفی متخلف را ثبت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898971

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد