Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@00:04:51 GMT

اریکسن کلید اینتر برای جذب هافبک شیاطین سرخ

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۲۲۱۱

اریکسن کلید اینتر برای جذب هافبک شیاطین سرخ

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «فوتبال ایتالیا» خبر داد همچنان آینده کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی با اینتر در هاله ای از ابهام قرار دارد و این بازیکن باید به دنبال تیم جدیدی باشد.

گزارش ها حاکی از آن است باشگاه پاری سن ژرمن تمایل دارد در زمستان این هافبک را به خدمت بگیرد. اینتر دوست دارد این بازیکن را معاوضه کند و نمی خواهد جای او خالی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از گزینه های روی میز نراتزوری انتقال اریکسن به منچستر یونایتد است و در ازای این بازیکن فرد، ستاره برزیلی شیاطین سرخ را به سن سیرو بیاورد. کونته زیادی به این هافبک برزیلی دارد و به همین خاطر به دنبال جذب این بازیکن در زمستان است.

البته علاوه بر فرد گزینه های دیگری نیز روی میزز اینتر وجود دارد. گرانیت ژاکا بازیکن آرسنال و انگولو کانته بازیکن چلسی از دیگر  گزینه های کونته برای معاوضه با اریکسن است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اریکسن اینتر سری آ فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی بار دیگر در رادار بارسا قرار گرفته است. ستاره ای که هفت سال پیش باعث اصطکاک شدید بارسا و پاری سن ژرمن شد و اختلافات با امضای قرارداد نیمار به اوج رسید، بار دیگر به باشگاهی که چندین بار او را می‌خواست، مرتبط شده است.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، مارکو وراتی به بارسلونا پیشنهاد شده تا خط هافبک این تیم را تقویت کند. بازیکن سابق پاری سن ژرمن تابستان گذشته راهی العربی قطر شد. 

وضعیت کیفی او و سطح رقابتی پایین لیگ قطر شک و تردید را در باشگاه کاتالان در مواجهه با خرید احتمالی او ایجاد کرده، اگرچه این بازیکن ایتالیایی تنها 31 سال دارد و مدت ها در سطح اول فوتبال دنیا می درخشید.

البته وراتی اگر می خواهد به بارسلونا بپیوندد، باید از خیر دستمزد بالایی که در حال حاضر در قطر دریافت می کند بگذرد.

دیگر خبرها

  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها