Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@22:47:50 GMT

کاشت دو هزار اصله نهال در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۲۶۵۳

کاشت دو هزار اصله نهال در زاهدان

شهردار منطقه یک زاهدان گفت: در راستای طرح پویش هر خانه یک درخت، در فاز اول حدود ۲ هزار درخت کاشت آن انجام شده است و تا پایان سال ادامه دارد.

«حسن کیخا» در گفتگو با خبرنگار شبستان بیان داشت: بودجه شهرداری منطقه یک، 44 میلیارد تومان است که حدود 22 میلیارد تومان به پروژه های عمرانی اختصاص می یابد.

 

شهردار منطقه یک زاهدان بر تمرکز شدن شهرداری بر روی فعالیت های فضای سبز، خدمات شهری و عمرانی اشاره کرد و یادآور شد:  بهسازی پروژه خلیج فارس در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کیخا گفت: از نظر رشد پیاده رو سازی ها، در سال 97 حدود 9 هزار و 350 متر مربع و در سال 98،  22 هزار و 250 متر مربع و در امسال 35 هزار و 800 متر مربع پیاده رو سازی در دستور کار قرار دارد.

 

وی افزود: از دیگر کارهای شهرداری منطقه یک آسفالت معابر است که در این زمینه امسال حدود 400 متر مربع آسفالت می شود.

 

شهردار منطقه یک زاهدان تصریح کرد: اصلاح کانال های هدایت های آب های سطحی در 8 نقطه تحت پوشش شهرداری منطقه یک آغاز شده است.

 

کیخا با اشاره به اینکه هزار متر تعویض جداول در منطقه شهرداری در حال انجام است، گفت:از ابتدای سال جار تا کنون حدود 40 پارک بسازی شده اند و 3 پارک در دستور کار قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه بهسازی و تزئین میادین با گل های دائمی کار دیگری است که در  حوزه فضای سبز در حال انجام آن هستیم، افزود:  در راستای طرح پویش هر خانه یک درخت، در فاز اول حدود 2 هزار درخت کاشت آن انجام  شده است و تا پایان سال ادامه دارد.

 

کیخا گفت: شهرداری بر روی خدمات شهری تمرکز کرده است  در برخی از محلات حذف مخاذن را خواهیم داشت در سالهای گذشته و امسال کاشت در خت مثمر در پیاده رو ها بوده گه شهرداری کار آن را انجام داده درخاتی مثل زیتون، توت نارنج در سطح بلوارها کاشت شده است.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرداری منطقه یک آسفالت معابر فضای سبز منطقه یک متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از محور استاد فقیهی تا چهارراه بازار در حال انجام است.

محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به مسئله پارکینگ در این منطقه، اظهار کرد: در منطقه هفت پارکینگ زائر، پارکینگ شرقی حرم، پارکینگ رودخانه و پارکینگ شهید کاظمی به عنوان پارکینگ‌های عمومی ایجاد شده‌اند.

وی با اشاره به محدودیت فضایی برای احداث پارکینگ‌های جدید در منطقه هفت افزود: در صورت به نتیجه رسیدن پروژه بسط شرقی و تکمیل پارکینگ‌های در دست کار در هسته مرکزی، شرایط پارکینگ‌های این منطقه بهبود خواهد یافت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات این منطقه برای رودخانه، خاطرنشان کرد: در بلوار سردار شهید سلیمانی اصلاح کف و بهسازی آسفالت صورت گرفت، همچنین اصلاح هندسی برداشتن نرده‌ها و اصلاح جداول در این بلوار به سمت حرم مطهر نیز انجام شد.

رمضانی اضافه کرد: سال گذشته یک تابلیه روی رودخانه به منظور کاهش ترافیک با هزینه ۱۱ میلیارد تومانی انجام شد که موجب رضایتمندی بسیاری برای مردم و زائران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از مخابرات تا چهارراه بازار در حال انجام است، عنوان کرد: این کار به بهبود وضعیت تردد عابر پیاده منجر خواهد شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهسازی بافت تاریخی شهر قم، گفت: جداره‌سازی در بعضی نقاط با همکاری میراث فرهنگی و سازمان بهسازی اطراف حرم در منطقه صورت گرفت که موجب بهبود سیما و منظر در بناهای تاریخی شد، از آن جمله می‌توان به بهسازی گاراژ شمس‌العماره در چهارراه بازار اشاره کرد.

رمضانی با اشاره به بودجه ۳۵۵ میلیارد تومانی منطقه هفت شهرداری قم، افزود: از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام در این منطقه زیرگذر امام موسی صدر است.

کد خبر 748145

دیگر خبرها

  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود