Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:06:35 GMT

چاقی در کمین دانش‌آموزان زنجانی

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۳۰۹۹

چاقی در کمین دانش‌آموزان زنجانی

ایسنا/زنجان معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: کم‌تحرکی و چاقی به دلیل قرنطینه، می‌تواند مشکلاتی را برای دانش‌آموزان ایجاد کند.

ذبیح‌الله تاراسی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تعطیل نشدن زنگ ورزش دانش‌آموزان در آموزش مجازی، اظهار کرد: ورزش مجموعه فعالیت‌های بدنی و امور جسمانی دانش‌آموزان است که سلامتی و نشاط را برای این افراد به همراه می‌آورد و در واقع می‌توان گفت که تامین سلامت و تندرستی دانش‌آموزان در گرو ورزش و فعالیت‌های جسمانی به عنوان یک ضرورت در برنامه‌های روزمره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارشناسان معتقدند که ورزش صبحگاهی در شروع فعالیت آموزشی مدارس می تواند عامل مهمی در ایجاد نشاط و شادابی و تامین سلامت جسم و روح دانش‌آموزان باشد که در این ایام قرنطینه در خانه بیشتر دانش‌آموزان از این امر مهم غافل هستند که باید برای این مسئله تدابیری صورت گیرد.

این مسئول با اشاره به تولید ویدئوهای آموزشی تربیت‌بدنی برای دانش‌آموزان، اظهار کرد: معاونت تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ویدئوهایی را برای شیوه صحیح فعالیت جسمانی دانش‌آموزان در منزل آماده کرده است. فیلم‌های تهیه شده در سه بخش ورزش عمومی یا همان نرمش صبحگاهی، اوقات فراغت و آمادگی جسمانی تهیه شده است.

تاراسی تصریح کرد: ویدئوهای تولید شده در اختیار معلمان هر پایه قرار گرفته و با توجه به روند تمرینی به تدریج در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود پس از انجام فعالیت ورزشی، بازخورد تمرین به معلم ارجاع داده شود و تاکنون بخش قابل توجهی از فیلم‌های مربوط به فعالیت‌های بدنی دانش‌آموزان آماده شده است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در شرایط کنونی قرنطینه و آموزش مجازی، اولیای دانش‌آموزان فقط به تحصیل فرزندان‌شان در حیطه کتب درسی توجه نکنند، بلکه باید به لحاظ روانی و حرکتی نیز از کودکان خود با توجه به راهنمایی‌های معلم ورزش، حمایت کنند تا کودکان پس از پایان این وضعیت با چاقی و کم‌تحرکی مواجه نشوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی زنجان همه باهم علیه کرونا تعطیلی زنگ ورزش مدارس دانش آموزان تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901135

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • حل مشکل املای دانش‌آموزان با طرح بازی و ورزش معلم سمنانی
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • آموزش رایگان معلم بازنشسته به کودکان کار
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • چه کنیم آلزایمر نگیریم؟
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
  • برای عمر طولانی‌تر از پله‌ها بروید