Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 باشگاه پرسپولیس که به عنوان نماینده شرق آسیا در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا حضور خواهد داشت خواهان افزایش سهمیه خود برای ورود میهمان به کشور قطر و تماشای این دیدار شده است.

کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تاکنون به باشگاه‌های حاضر در فینال این رقابت‌ها اجازه ورود ۶۰ میهمان را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای رسمی به AFC خواهان مجوز بیشتر برای ورود به کشور قطر در دوران شیوع کرونا و تماشای فینال این رقابت هاست.

کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز بابت این موضوع پاسخی به باشگاه پرسپولیس ارائه نکرده است تا پرسپولیس بتواند میهمانان بیشتری را با خود به کشور قطر ببرد.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۹ آذرماه سال جاری دیدار فینال لیگ قهرمانان را مقابل نماینده شرق قاره آسیا در کشور قطر برگزار می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا کشور قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود حسین زنجانیان و طاها قابلی به فینال دانهیل آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا کوهستان ۲۰۲۴ از امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر توپراجایا مالزی آغاز شد.

حسین زنجانیان و طاها قابلی نمایندگان کشورمان در ماده دانهیل امروز توانستند به مرحله فینال راه پیدا کنند. در مرحله مقدماتی ماده دانهیل حسین زنجانیان با ثبت زمان مشترک با نفر سوم در رتبه چهارم جدول قرار گرفت و طاها قابلی نیز با قرار گرفتن در رده هشتم جدول رده بندی به مرحله فینال این رقابت‌ها راه یابد.

مسابقه فینال دانهیل فردا پنجشنبه برگزار خواهد شد و امیدوار هستیم هر دو نماینده شایسته کشورمان صاحب مدال شوند.

کد خبر 6100480

دیگر خبرها

  • اشک‌های اورساتو در وداع با لیگ قهرمانان؛ داور ایتالیایی پس از قضاوت پاریس-دورتموند گریست
  • عزیزی: فشار روی استقلال بیشتر است/ بوی جادوگری می‌آید!
  • صعود حسین زنجانیان و طاها قابلی به فینال دانهیل آسیا
  • صعود ۲ نماینده ایران به فینال دوچرخه‌سواری کوهستان آسیا
  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم