Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ۱۱ نفر شامل چهار نفر در کرمانشاه، ۲ نفر در سرپل ذهاب و در شهرستان های اسلام آبادغرب، کنگاور، گیلانغرب، روانسر و دالاهو هم هر کدام یک نفر می‌شود.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۲۰۷ بیمار جدید با علایم بیماری کووید ۱۹ بستری و ۱۴۱ نفر پس از بهبودی ترخیص شدند و هم اکنون ۹۶۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید به کاهش شیوع کرونا در کرمانشاه زنده شد

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا کرمانشاه اعلام کرد که باتوجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم استان، امید به کاهش آمار مبتلایان کرمانشاهی به این بیماری زنده شده است.

مسعود بهرام نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم استان روز گذشته با آغاز طرح محدودیت های جدید برای کنترل بیماری کرونا بهترین همکاری را با ستاد مدیریت این بیماری داشتند.
وی افزود: در این روز ترددها به شکل قابل ملاحظه‌ای در سطح شهرها و جاده های برون شهری کاهش پیدا کرد.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه عنوان کرد: در روز ابتدایی اجرای این طرح در سطح استان موردی از تخلف توسط شهروندان و یا کسبه بازار به ثبت نرسیده است که جای تقدیر و تشکر دارد.
بهرام نژاد عنوان کرد: در صورتی که مردم تا پایان اجرای محدودیت ها همچنان همکاری کنند می‌توانیم شاهد کاهش محسوس آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ باشیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا کووید-19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام

الهام جم زاده معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان ایلام اظهار کرد: بیماری آبله گوسفندی یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در گوسفندان به شمار می‌آید در صورتی که این بیماری به موقع درمان نشود می‌تواند خیلی ساده کل گله را درگیر کند.

وی ادامه داد و گفت: آبله در گوسفندان یک بیماری پوستی می‌باشد که خود را با ضایعات سرتاسری در تمام بدن گوسفندان نشان می‌دهد. این بیماری گوسفند و بز را مبتلا می‌کند و گزارشاتی از وقوع انسانی آن نیز وجود دارد.

جم زاده با توجه به اینکه وجود انواع بیماری در گوسفندان همیشه باعث خسارات زیادی به دامداران می‌شود، گفت: اداره کل دامپزشکی استان ایلام براساس ابلاغ سازمان دامپزشکی کشور و به منظور کنترل و پیشگیری از بروز بیماری آبله و حفظ سرمایه دامی استان همزمان با کل کشور در سال ۱۴۰۲ واکسیناسیون آبله را در سطح استان با هدف پوشش کامل جمعیت دامی مورد انتظار بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نوبت سر انجام داده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۱ ما ۳۸ کانون بیماری آبله داشته‌ایم خوشبختانه واکسیناسیون گسترده و مانیتورینگ دقیق سبب کاهش تعداد کانون بیماری به ۶کانون در سال ۱۴۰۲ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • چگونه سطح قند خون را به طور طبیعی کنترل کنیم؟
  • کبد چرب و دردسرهایش
  • ۵ دمنوشی که برای درمان سرماخوردگی معجزه می‌کند
  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه
  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • با سریع‌ترین روش‌های کاهش وزن آشنا شوید
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام