Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار فولاد- استقلال حاشیه‌های زیادی به همراه داشت. علاوه بر منتشر شدن کلیپی از محمود فکری سرمربی استقلال، کلیپ دیگری از این دیدار پخش شد که در زمان پخش زنده، گویا همراه صدای یک جادوگر بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار فولاد- استقلال مطابق انتظار یک دیدار حساس و پرحاشیه بود که در نهایت با برتری ۲ بر یک فولاد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما جدا از مسائل فنی، این دیدار حاشیه‌های زیادی به همراه داشت. علاوه بر منتشر شدن کلیپی از محمود فکری سرمربی استقلال، کلیپ دیگری از این دیدار پخش شد که در زمان پخش زنده، گویا همراه صدای یک جادوگر بوده است.

داستان از این قرار است که در دقایق ابتدایی نیمه دوم و زمانی که عارف غلامی مدافع استقلال قصد دارد بازی را به گردش دربیاورد، صدایی از کنار زمین به گوش می‌رسد که یادآور انیمیشن‌های گذشته است که معمولاً شخصیت‌های کارتونی برای خواندن ورد جادوگری به زبان می‌آوردند. در گذشته این باور بود که واژه «اجی، مجی، لاترجی» ویژگی‌های شفادهنده دارد که البته خرافاتی بود که میان مردم رواج داشت. گمان می‌رود این واژه ریشه در زبان آرامی که بیش از ۳ هزار سال قدمت دارد، داشته باشد. اما برخلاف اینکه در فضای مجازی این شایعه به راه افتاده که این ورد را یک جادوگر خوانده که همراه یکی از دو تیم بوده است، داستان برخلاف شایعاتی است که در شبکه‌های اجتماعی نشر داده می‌شود.

گویا یکی از همراهان دو تیم که به میکروفن‌های استادیوم نزدیک بوده، به قصد مزاح و شوخی عبارت «اجی، مجی، لاترجی» را به کار می‌برد که دست بر قضا صدای او از طریق تلویزیون منتشر شده و باعث شایعات عجیب و غریبی در رسانه‌ها می‌شود که آن را به حضور یک جادوگر در کنار زمین ربط داده‌اند. به هر حال جدا از حاشیه‌های درون و بیرون زمین، دیدار استقلال و فولاد تنها خبر حضور یک جادوگر را کم داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال محمود فکری استقلال سرمربی استقلال لیگ برتر محمود فکری یک جادوگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطای عجیب ریچارلیسون بر روی هموطنش گابریل در جریان دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم

خطای عجیب ریچارلیسون بر روی هموطنش گابریل در جریان دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم

دیگر خبرها

  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • تصویری عجیب از همسر علیرضا بیرانوند به همراه یک سگ غول‌پیکر!
  • خطای عجیب ریچارلیسون بر روی هموطنش گابریل در جریان دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد