Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرآوربا بیان این‌که روند صدور کارت ملی هوشمند متوقف نشده، گفت: تا پایان شهریور ماه سال جاری 96.40 درصد از جمعیت واجدین شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در خراسان‌جنوبی موفق به ثبت‌نام دریافت کارت ملی هوشمند شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا مهرآور مدیرکل ثبت احوال استان خراسان‌جنوبی در خصوص آخرین وضعیت صدور کارت ملی هوشمند در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: صدور کارت ملی هوشمند استانی نبوده و در سطح ملی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ثبت احوال استان مسئولیت اخذ درخواست از متقاضی و تحویل کارت ملی هوشمند را بر عهده دارد.

مدیرکل ثبت احوال خراسان‌جنوبی بیان کرد: در خراسان‌جنوبی 588 هزار و 375 نفر واجدین شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند.

مهرآور با بیان این‌که تا پایان شهریور ماه سال جاری 567 هزار و 193 نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت‌نام کردند، عنوان کرد: از مجموع افراد واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند 21 هزار و 182 نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت‌نام نکرده‌اند.

وی اظهار کرد: در خراسان‌جنوبی 96.40 درصد جمعیت واجدین شرایط دریافت کارت ملی هوشمند، پوشش داده شده است.

مدیرکل ثبت احوال خراسان‌جنوبی گفت:  با توجه به این‌که درصد پوشش در کشور 93.73 درصد بوده است نُرم پوشش در خراسان‌جنوبی از کشوری بالاتر است و رتبه ششم عملکردی را داریم.

مهرآور در مورد روند پیشرفت صدور کارت ملی هوشمند، بیان کرد: با توجه به این‌که کارت هوشمند ملی در مرکز کشور صادر و به استان‌ها ارسال می‌شود به محض رسیدن به استان و اعلام وصول، پیامک دریافت کارت ملی هوشمند برای متقاضیان ارسال شده و متقاضی برای دریافت کارت ملی هوشمند مراجعه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان ثبت احوال مسئولیت تامین بدنه کارت ملی هوشمند را بر عهده ندارد بلکه مسئولیت تامین بدنه بر عهده چاپ‌خانه دولتی است اگر تامین بدنه سرعت داشته باشد صدور کارت ملی نیز با سرعت بیشتری انجام خواهد شد در غیر این صورت شاهد تاخیر در صدور کارت ملی هوشمند خواهیم بود.

مدیرکل ثبت احوال خراسان‌جنوبی اظهار کرد: اولویت دریافت کارت ملی هوشمند با افرادی است که برای اولین بار می‌خواهند کارت ملی دریافت کنند یا افرادی که کارت ملی ندارند و کارت ملی آنها گم شده است.

مهرآور تصریح کرد: کار صدور کارت ملی هوشمند متوقف نشده بلکه روند صدور مقداری با تاخیر انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که حدود سه درصد از جمعیت استان برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکردند، افزود: در حال حاضر با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا کار ثبت‌نام برای دریافت کارت ملی هوشمند در ادارات ثبت احوال استان و دفاتر پیشخوان با رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی انجام می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: افرادی که سن آنها به 15 سال رسیده و باید شناسنامه آنها عکس‌دار باشد نیز در این شرایط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان مراجعه به مراکز ثبت احوال استان را داشته و به آنها خدمات رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی شرایط دریافت کارت ملی هوشمند برای دریافت کارت ملی هوشمند صدور کارت ملی هوشمند ثبت احوال استان خراسان جنوبی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، کاووسی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.
وی گفت: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.
کاوسی گفت: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب