Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشگاه قوه قضاییه به مناسبت هفته پژوهش و در راستای حمایت از دستاورد‌های علمی – پژوهشی نظر بر رفع مشکلات و چالش‌های دستگاه قضایی، نخستین جشنواره بزرگ شهید بهشتی را برگزار می‌کند.

خبرگزاری میزان - پژوهشگاه قوه قضاییه به مناسبت هفته پژوهش و در راستای حمایت از دستاورد‌های علمی – پژوهشی نظر بر رفع مشکلات و چالش‌های دستگاه قضایی، نخستین جشنواره بزرگ شهید بهشتی را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره در سه بخش پژوهش برتر، رأی پژوهش‌محور برتر و ایده‌ی برتر برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تحول در حکرمانی قضایی، آسیب‌شناسی و حل مسائل دستگاه قضا، بهبود فرایند‌های دادرسی عادلانه، ارتقای اتقان آرای قضایی و فناوری‌های ناظر بر هوشمند‌سازی قوه قضاییه، محور‌ها و موضوعات جشنواره بزرگ شهید بهشتی را تشکیل می‌دهد.

بخش «پژوهش برتر» ویژه تمام پژوهشگران و دانشگاهیان و بخش «آرای پژوهش‌محور برتر» مختص قضات سراسر کشور است. همچنین در بخش «ایده‌ی برتر» تمام مردم و نخبگانی که ایده‌ای در راستای محور‌های این جشنواره داشته باشند می‌توانند شرکت کنند.

متقاضیان شرکت در این جشنواره، تا دهم آذر ماه جاری مهلت دارند آثار خود را از طریق ایمیل به نشانی pajoohesh@jri.ac.ir ارسال کنند.

علاقمندان می‌توانند برای اطلاع از جزییات بیشتر شامل آثار واجد شرایط در جشنواره، شاخص‌های انتخاب آثار برتر و مطالعه شیوه‌نامه و تکمیل فرم شرکت در نخستین جشنواره شهید بهشتی به تارنمای پژوهشگاه قوه قضاییه به نشانی www.jri.ac.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه پژوهشگاه به شماره تلفن ۲۲۰۹۲۰۶۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پژوهشگاه قوه قضاییه قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پژوهشگاه قوه قضاییه قوه قضاییه پژوهشگاه قوه قضاییه نخستین جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دومین دوره مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور در استان مازندران و شهرستان تنکابن برگزار شد.


این مسابقات به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکرخلبان شهید علی اکبر شیرودی و کنگره ۱۰ هزار و چهارصد شهید استان مازندران در شهرستان تنکابن برگزار شد.

مسابقات پیشکسوتان کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور به همت هیات تنیس روی میز شهرستان تنکابن برگزار شد.

در پایان این مسابقات بابک نوروزی از مازندران به مقام قهرمانی دست یافت و بیگلری از اذربایجان شرقی نائب قهرمان شد. کاظم جنگی و عباد غفارنیا نیز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

در پایان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به نفرات برتر حکم و جوایز اهدا شد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود