Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، محمد رزم،رئیس کل دادگستری لرستاندر نشست صمیمی شورای قضایی استان با اعضای قرارگاه مردمی مبارزه با مفاسد اقتصادی، اظهار داشت: قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی برگرفته از منویات مقام معظم رهبری و نیت خیر و صادقانه تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به نیت خالصانه در تشکیل این قرارگاه مردمی، افزود: جایگاه قانونی، نیت خالصانه و تلاش برای خدمت به مردم حتما نتیجه بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه نیت در جهت دهی انگیزه کار بسیار موثر است، بیان کرد: انجام دادن کار با نیت خالص و به خاطر رضای خداوند متعال، خدمت به مردم وحفظ نظام مقدس اسلامی کار مهم و اثر بخشی است.

رزم با بیان اینکه انجام کار با نیت خالص سخت‌تر است از انجام عمل، خاطرنشان کرد: عمل قرارگاه مردمی خالصانه، در راستای کسب رضایت خداوند متعال و خدمت به مردم است.

او با بیان اینکه شما جهادگران و بچه‌های انقلابی دغدغه نظام مقدس اسلامی و انقلاب را دارید، افزود: دغدغه شما فرزندان انقلاب همان دغدغه مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه در راستای مبارزه با فساد و خدمت به مردم است.

رزم بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمان هشت ماده‌ای به سران سه قوه در هشت بند بسیار دقیق دغدغه‌های خود را مطرح کرده اند.

او با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از آموزه‌های دینی است، خاطرنشان کرد: این نظام وارث بعد از ۱۴۰۰ سال خون دل خورده هاست.

رزم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردم است، افزود: مردم خودشان انقلاب کردند، صاحبان انقلاب هستند و خودشان هم از انقلاب اسلامی صیانت می‌کنند.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه دین مبین اسلام مخالف هرگونه فساد، تخلف و هرگونه انحراف است، ادامه داد: حکومت دینی هم بر درستکاری و خدمت صادقانه به مردم تاکید دارد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری لرستان مفاسد اقتصادی مبارزه با فساد انقلاب اسلامی خدمت به مردم نظام مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جوان چینی به مذهب شیعه مشرف شد

به گزارش خبرنگار مهر، یک جوان چینی تبار به نام «شیائو کایژی» با حضور در دفتر حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری امام جمعه شهریار و با جاری ساختن شهادتین، به دین مبین اسلام و مذهب شیعه مشرف شد.

وی در حاشیه این تشرف به خبرنگار مهر گفت: پس از تحقیق و مطالعه درباره دین مبین اسلام و حقانیت مذهب شیعه دین اسلام را انتخاب کردم.

شیائو کایژی به حقانیت مکتب تشیع اشاره و بر آن تاکید کرد.

کد خبر 6095871

دیگر خبرها

  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • یک جوان چینی به مذهب شیعه مشرف شد
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است