Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود رفسنجانی رییس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی با بیان اینکه رسالت شورا‌های حل اختلاف صلح وسازش است، گفت: این هدفی مقدس است؛ زیرا با گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه شاهد کاهش تبعات اجتماعی اختلافات در جامعه خواهیم بود. بخشش، عفو و گذشت یک امر مهم در آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) است و آمار نشان دهنده این است که با تلاش‌های شورا‌های حل اختلاف شاهد کاهش ورودی پرونده به سیستم قضایی و آمار زندانیان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتربخوانید صلح و سازش۱۳هزار پرونده ورودی به شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی


او ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های اعضای شعبه ۱۴۵ برای صلح وسازش پرونده اختلاف مالی یه ارزش یک میلیارد ریال، افزود: شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی به منظور تحقق رسالت این نهاد مردمی، برنامه‌های آموزشی و فرهنگی بسیاری را در دستور کار خود قرار داده است.

  انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای حل اختلاف صلح و سازش اختلاف مالی شورا های حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است

زهرا آهنگرزاده گفت: در این مدت دمای هوای مشهد به بالای ۳۰ درجه سلسیوس و در مناطق کویری خراسان رضوی تا ۳۳ درجه افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۸ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۸ تا ۳۱ درجه در نوسان خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی دامه داد: از عصر چهارشنبه هفته جاری با نفود سامانه بارشی جدید از گرمای هوا در استان کاسته می‌شود که اطلاعات تکمیلی در موعد مقرر اعلام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ابرناکی، افزایش رطوبت هوا و سرعت گرفتن لحظه‌ای وزش باد از دیگر پدیده های جوی است که تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان غالب خواهد بود.

آهنگرزاده عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، ریوش با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای ۳۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان خراسان رضوی بوده اند.

به گفته وی، در این مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۸ درجه سلسیوس را به ثبت رسانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است