Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-07@22:02:06 GMT

کشف ۲۸میلیارد لوازم خانگی قاچاق در تهران

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۳۸۷۰

کشف ۲۸میلیارد لوازم خانگی قاچاق در تهران

به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی روز یکشنبه افزود: روز گذشته خبری مبنی بر اینکه تعدادی از رانندگان خودروهای شوتی در حال تخلیه مقادیری کالای قاچاق در انباری در محدوده کهریزک هستند، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی گفت تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام و مشاهده کردند سه خودروی سواری شوتی و یک دستگاه تریلر در مقابل یک انباری توقف کرده اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه رانندگان هر ۴ دستگاه خودرو محموله کالای قاچاق قبل از تخلیه محموله به داخل انبار دستگیر شدند، گفت: در بررسی های بیشتر از داخل خودرو ها، ۱۵ کارتن کاسه استیل، قاشق ۲۸ کارتن، ملاقه کوچک ۹ کارتن، کتری ۲ کارتن، ۱۱۲ طاقه پارچه و ۷۳۹قلم لوازم آشپزخانه از قبیل چرخ گوشت، چای ساز و سرخ کن فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.
سرهنگ گودرزی افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲۸ میلیارد ریال برآورد کرده اند که کلیه اموال کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران تحویل شد.  متهمان پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.


منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران لوازم خانگی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز

‌به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی عنوان کرد: یکی از عوامل افزایش سرقت، سهولت فروش اموال به سرقت رفته توسط سارقان است و این افراد با اطمینان از اینکه به راحتی قادر به فروش اموال سرقتی خواهند بود بر تعدد و تکرار جرم اصرار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مقابله با خریداران تلفن‌های همراه مسروقه در البرز به اجرا در آمد، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر بخش‌های انتظامی طی ۴۸ ساعت از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید کردند که منجر به صدور ۱۷ اخطاریه پلمب شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در این طرح ۲۰۶ تلفن همراه مظنون به سرقت کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر و همچنین ۶۳۶ قطعه لوازم جانبی موبایل که مظنون به سرقت بودند، در این طرح شناسایی و جمع آوری شدند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به انجام تحقیقات تکمیلی در خصوص کشفیات این طرح تصریح کرد: اجرای طرح‌های برخورد با مالخران اموال مسروقه به صورت منظم در اصناف مختلف اجرا خواهد شد تا دایره فعالیت سارقان برای فروش اموال مسروقه محدود شود.

کد خبر 6097112

دیگر خبرها

  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز